سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد تارنما

طراحی سایت در مشهد  

 

طراحی وب سایت در مشهد 

 

 

در پباده سازی تارنما برای این که تارنما خوب و کاملی داشته باشید بایستی یک سری نکته را رعایت کنید تاهنگامیکه کاربری وارد تارنما شما شد او‌را جذب فرمائید و بطور راضح هدف خویش را به آنان برسانید .

 

 

 

اولی نکته ای که بایستی در طراحی تارنما رعایت فرمایید قرار دادن گزینه در رابطه ما و تماس با ما میباشد که در ورقه در رابطه ما با قرار دادن توضیحاتی از کسب و کار خویش ،معرفی رئیس و کارمندان باشد که این کار سبب ساز می‌گردد تا کاربرانتان با شما آشنا شوند و نیز در برگه تماس با ما با قرار دادن شماره تلفن،نشانی اینترنتی ،آدرس دقیق مکان و نیز می‌توانید نشانی را در نقشه گوگل قرار دهید تا اعتماد استفاده کننده را جلب نمایید .

 

 

 

خصوصیت دیگری که اهمیت بخش اعظمی دارد گرافیک سایت می باشد،طراحی تارنما می بایست به نوعی باشد تا با حرفه و فعالیتتان نیز خوانی داشته باشد و به نوعی باشد تا هنگامی که استفاده کننده وارد وب سایت شما شد اورا جذب نمائید .

 

 

 

ولی زمانی که شما برای زیبایی وبسایت خود میگذارید مسلما باید سرعت بار گذاری بالا باشد تا زیبایی آن به چشم بازدید کننده آید و هم ممکن می باشد بازدید کننده حوصله کافی را برای بار گذاری ورقه مورد حیث خود را ندارند .به این ترتیب سعی کنید از فایل های فیس‌ای کوچک استعمال نمایید تا صفحه پرسرعت خیس باز شود .مطالب خود را با عنوان جذاب در آغاز فرمائید و در مطالب از حروف یک رخ و اندازه مناسب به کار گیری نمایید تا‌وقتی‌که استفاده کننده مطالب شمارا می خواند خسته نشود .

 

 

 

پیوند صفحه های به صفحه حساس و داشتن یک منو تروتمیز در وبسایت که زمانی که استفاده کننده در هر قسمت از سایت باشد بتواند به صفحه اصل و یا این که صفحات دیگر دسترسی داشته باشد .همینطور داشتن قابلیت و امکان کاوش به کاربر یاری می کند تا کاوش واژه و کلمه کلیدی خود به آن نوشته‌ی‌علمی دسترسی شل تری داشته باشد .

 

طراحی وب سایت در مشهد

 

نکته با اهمیت دیگر این می باشد که پباده سازی وب سایت می بایست به گونه ای باشد که در همگی مرورگرها مرسوم و موجد اکران داده شود و وب سایت خویش را در مرورگرهای دیگر آزمون فرمائید تا از قابل اجرا بودن آن اطمینان داشته گردید .

 

 

 

در وب سایت خویش آمار بازدید کنندگان را فعال نمائید تا بدانید در حین روز چه چندین و از چه طریقی وبسایت شما را تماشا نموده اند .این عمل سبب می شود تا بدانید که در کدام نصیب از سایت خود در دست گرفتن بیشتری داشته باشید و در کدام نصیب تبلیغات بیشتری انجام دهید و این‌که بدانیر یوزرها در پی چه چیزی می‌باشند .

 

 

 

همان طور که می دانید کامپیوترها با رزولوشن های مختلفی وجود دارا‌هستند،صفحات نمایش بزرگ و کوچک است و باید سایت خود را با همه این رزولوشن های پباده سازی و قابل دسترسی کنید تا به نه اکران داده شود . همچنین واکنشگرا بودن یا ریسپانسیو وبسایت یکی از ویزگی های وبسایت یشمار میاید تا افرادی که با تلفن همراه یا این که تبلت خویش وارد تارنما می شوند بتوانند سایت شما را بطور واضح تماشا کنند .

 

 

 

شرکت رایا پردازش با در نظر تهیه نمودن همه این مختصات وبا نوشتاری cms منحصر به فرد خود به شما وب سایت خوب، کامل و ایده آل تان را ارائه می نماید .