سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موادتشکیل دهنده بصری وبسایت

ممکن است دارای اهمیت ترین نکته در بدست آوردن داده های حقیقی و واقعی معیار های تشخیص برای پی بردن اینکه سایت، از رویت کرد یوزرها مطلوب می‌باشد یا نیکی . همینطور که میدانیم برخی از معیارهای تشخیص یک سایت خوب از داده های بدست آمده از خوی مخاطبین داخل تارنما بدست می آیند . 

با وجود مخاطبین غیر هدف، رفتارهای آن‌ها از کیفیت داده های بدست آمده میکاهد 

طراحی سایت در مشهد

1 . 

طراحی گرافیکی مناسب 

پباده سازی یک لغت فراگیر هست که تمام موادتشکیل دهنده بصری وب‌سایت شما را در برمی‌گیرد، لوگو، فونت، فضاهای سفید، قالب و رنگ‌ها . به کار گیری از یک رنگ‌بندی که به زمینه وب‌سایت شما مربوط باشد یاری می‌کند که شما و محتوایتان یکپارچه به حیث بیایید . در زمان طراحی واجب میباشد که به فضاهای سپید و به کار گیری از رنگ‌ها و معنای آن‌ها بیاندیشید . 

 

• روش نگارش قابل قبولی گزینش فرمائید . مطالب خویش را طوری بنویسید که مخاطب شما احساس کند این مطالب برای او نوشته شده میباشد و از قرائت آن لذت پیروزشود . برای دست یافتن به این هدف،مطالب خویش را تا حد قابلیت و امکان و فارغ از دور شدن از قواعد نگارشی،با لحن محاورهای بنویسید . این شیوه نه تنها صمیمانه تر،بلکه تلاوت آن نیز ساده تر می باشد . 

 

• از رنگ و فونت مناسب به کار گیری نمایید . برای شاخص شدن وبسایت یک الگوی رنگی مطلوب با حالا و هوای آن در لحاظ بگیرید که علاوه بر تنوع بخشیدن به تارنما شما به نوعی علامت مشخصه آن هم بشوند . خوبتر می‌باشد برای این کار از یک مشاور طراحی گرافیک یاری بگیرید . هیچ وقت از اهمیت معانی رنگها غافل نشوید . 

 

• از حروف در صورت و میزان مطلوب به کارگیری فرمائید . به یاد داشته باشید که خواندن از روی برگه صفحه نمایش برای همگی فعالیت سادگی نیست، پس بایستی حروفی با صورت مطلوب و مقدار قابل به کار گیری در عموم کامپیوترها تعیین نمائید .فونتهای نو و فانتزی در بعضا از مدلهای کهن سیستمهای استدلال گشوده نمی شوند .

 

• هیچوقت خوانایی را فدای زیبایی نکنید . پس مسئله را تا حد قابلیت واضح گزینش فرمایید و در صورتیکه تصاویریا علایم گرافیکی تزیینی در آن است ،همه را تا حد قابلیت در حاشیه بگذارید و در غیر این رخ آین تصاویر را کمرنگ فرمایید . پس زمینه سیاه را صرفا در جایی به کار گیری فرمایید که مطلبی با حروف درشت دارید،مانند برگه اولیه یا این که تیتر، و پس از آن متن معمولی را در قضیه واضح بیاورید .