سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش نحوه ایجاد سایت چند زبانه در وردپرس

 

تعدادی زبانه کردن وردپرس و ترجمه وب سایت به گویش‌های مختلف طراحی سایت در مشهد  یکی اصلی‌ترین نیازهای هر وب سایت وردپرسی میباشد تا مدیران وب سایت بتونند تا به یکسری لهجه گوناگون مطالب و موضوعاتی که در تارنما خودشون درج می‌نمایند را در چنگ یوزرها هر زبانی قرار دهند. امروزه همونطور که خویش شما هم دیدید نیاز به ترجمه تارنما و چندزبانه کردن اون برای هر سایتی لازمه، مثلا یک وبسایت خبری را در لحاظ بگیرید که روزمره تعدادی خبر گوناگون را منتشر می‌کنه ولی در حالتی که این وب سایت تنها بر روی یک لهجه تمرکز کنه صرفا بازدیدکنندگان داخلی مرزوبوم خودش را داره، ولی در صورتی‌که همین وبسایت بیاد و به یک‌سری لهجه متفاوت که معمولا برای ما یوزرها پارسی لهجه، گویش‌های انگلیسی، ترکیه‌ای و عربی در حق تقدم قرار داره را برای محتوای وبسایت خودش ساخت‌و‌ساز کنه میتونه تا چیره‌خیس کار کرده و یوزرها این کشورها را هم به سمت خودش سوق بده.

 

در‌این یادگرفتن از مقر علم صاحبخانه‌فا، قصد دارم تا به معرفی پلاگین‌ای کاربردی و صد اما بدون پول بپردازم که با به کار گیری از این پلاگین در وردپرس کارکشته میباشید تا وبسایت خودتون را به هر لهجه دلخواه ترجمه فرمایید و محتوایی که منتشر می‌کنید را برای هر زبانی که در حیث دارید در چنگ یوزرها همون گویش قرار بدهید. پس در صورتی شما هم در ادامه ترجمه و یک سری زبانه کردن وردپرس میباشید تا آخر همدم باشید.

 

یک‌سری زبانه کردن وردپرس و طرز تولید وبسایت چندین زبانه در وردپرس

پلاگین‌ای که قصد معرفی اونو دارم با تیتر Polylang در مخزن وردپرس به تثبیت رسیده و تا به امروز تونسته تا بیشتراز 300.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.7 را ازآن خودش کنه که با استعمال از این پلاگین کارکشته میباشید تا مبادرت به ترجمه وردپرس و چندزبانه کردن وبسایت فرمایید. برای استعمال از این پلاگین نخست با کلیک روی دکمه تحت اونو دانلود کرده و آن‌گاه با به کار گیری از فراگیری یادگرفتن روش نصب و عمل کردن با پلاگین ها در وردپرس مبادرت به نصب و فعال‌سازی این پلاگین در وب سایت وردپرسی خودتون بکنید.