سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا وب سایت بهتر از بروشور تبلیغاتی است؟

چرا 

بایستی تارنما داشته باشیم؟ مردم اولین جایی که به دنبال کمپانی شما میگردند، بر روی وب می باشد . شما با به کار گیری از یک تارنما اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خویش را به بازدید کنندگان خویش معرفی کنید، آنان را از آخری تغییرات مطلع کنید، داده ها زمینه نیاز آنان را در اختیارشان قرار دهید و یا این که حتی نظرات و پیشنهادات آن‌ها را عده آوری نمایید . داشتن یک اینترنت وب سایت به گسترش کسب و کار شما امداد متعددی خواهد کرد . وب یک راه کارآمد برای افراد است و به مشتریان امداد می نماید که قیمت ها را مقایسه کرده و در فروشگاه های آنلاین خرید انجام دهند . 

با بسط اینترنت، روز به روز به تعداد افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای تعیین استعمال می کنند افزوده می شود . امروزه بیش از 1 میلیارد نفر در دنیا از وب استفاده می نمایند . از این رقم نمی بضاعت دیده پوشی کرد . 

عدم حضور شما در رخ حضور سایر رقبا در این میدان یعنی از دست دادن مشتریان . 

بازدیدکنندگان وب سایتها معمولا بر شالوده وب وبسایت شرکتها درباره آنها قضاوت می‌نمایند . شرکتی که اینترنت وب سایت فعال تر، زیباتر و قویتری داشته باشد حتما شرکت معتبرتر و بزرگتری خواهد بود . 

حتی می توان با تولید یک انجمن رای زنی در تارنما به سایرین اجازه داد نظرها خود را اعلام کنند و به نظرات بقیه افراد جواب دهند . 

چرا وب سایت بهتر از بروشور تبلیغاتی است؟ 

یک تارنما نقشی بیش از یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی می نماید . 

هزینه طراحی وب سایت یک توشه برای همیشه می باشد ولی تبلیغات چاپی را بارها باید برایش هزینه پرداخت فرمائید . 

وب سایت برای مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد . 

سودمندی وب وب سایت آنقدر جالب میباشد که تعداد وب تارنما ها از 133 عدد در ژوئن سال 1993 به 2500 عدد در ژوئن سال 1994 و در ژوئن سال 2001 به 28 میلیون اینترنت سایت افزایش یافت . در دسامبر سال 2005 حدوداً 69 میلیون وب تارنما وجود داشت و این عدد با سرعت غیر قابل تصوری در سالهای بعد از 2005 رو به افزایش است . آنچه واقعه افتاده این می‌باشد که اداره هایی که وقتی برای اطلاع رسانی درباره کالا خود به صورت چاپی و در حجم محدود چه بسا برای افراد معدودی از جامعه محلی در گیر تردید ، درنگ و اختلال بودند ، هم اکنون داده ها مربوط به فرآورده خویش را برای مشاهده کل جهان در اینترنت وبسایت خود قرار وارد می کنند و به این ترتیب فروش خویش را نیز ارتقاء داده اند .طراحی 

سایت پباده سازی وبسایت در کمپانی داتک بر اساس استانداردهای روز دنیا رخ قبول می کند . از پباده سازی ریسپانسیو تارنما تا آزمایش های امنیتی مشقت بار گیرانه . امروزه طراحی تارنما از گام‌های ابتدایی آغاز یک کسب و فعالیت می‌باشد . بازه زمانی هاست که داشتن وب سایت دیگر یک ویژگی به حساب نمی‌آید بلکه نداشتن یک وب تارنما جامع در قضیه شرکت و یا کسب و فعالیت خود از طرف مشتریان شما یک آرم سوال بزرگ ساخت خواهد کرد که آیا "مجموعه‌ی کسب و عمل و یا کمپانی شما معتبر و قابل اعتماد است؟" . پباده سازی تارنما به شما اجازه خواهد داد که احساس اعتماد در مشتریان خویش تولید کرده و به واسطه‌ی آن به معرفی مجموعه و کسب کار خویش بپردازید . در این فی مابین میبایست آغاز انتظار شما از طراحی تارنما مشخص گردد تا بتوان از بین گونه های گوناگون پباده سازی وبسایت ، سیستم قضیه حیث شما که تماما مطابق با حالا و هوای کسب و کار شما باشد طراحی و اجرا گردد . 

طراحی سایت در مشهد

مراحل 

پباده سازی وب سایت در کمپانی داتک برای داشتن یک وب وب سایت فن ای و آبرومند میبایست کارداران متعددی دست به دست نیز داده تا یک وب تارنما جامع و هماهنگ تولید گردد . نظارت سیستم، پباده سازی و برنامه نویسی کدها، پباده سازی بانک اطلاعاتی و طراحی گرافیکی وبسایت از عامل ها اصلی در روند پباده سازی وبسایت میباشد . 

ما در کمپانی پباده سازی تارنما داتک مقدمه نیازهای شما را میسنجیم (تحلیل سیستم) سپس با اعتنا به استاندارها و فرهنگ وتمدن گرافیکی اداره و با الهام دریافت کردن از لوگو و قالب رنگ سازمانی شما شایسته ترین طرح ممکن گرافیکی را برای وب سایت طراحی می کنیم (طراحی تم وب سایت) آنگاه مجموعه فنی برنامه نویسی کمپانی پباده سازی وبسایت داتک در سه ذیل شاخه‌ی کلیدی مبادرت به: 

برنامه 

نویسی سمت استفاده کننده سیستم و پیاده سازی قالب گرافیک وب تارنما (برنامه نویسی UI) طراحی 

بانک اطلاعاتی (Data Base) برنامه 

نویسی سمت سرور سیستم (برنامه نویسی Back End) می نماید . در کلیه پروسه بالا مجموعه امنیتی شرکت پباده سازی سایت داتک نظارت مطلق داشته و در انتها نیز نوبت به تست کلی امنیت وب تارنما می‌رسد (بررسی و تست امنیت سیستم) آن‌گاه گروه آزمایش و دیباگ قابل انعطاف افزار کمپانی داتک مبادرت به تست سمت کاربر نموده و در رخ نیاز به تغییرات، گزارشات مربوطه به واحدهای فنی بیان می‌شود (تست نهایی) . در نقطه پایان تمای این مراحل قابل انعطاف افزار اینترنت وب سایت بصورت بی نقص به شما تحویل خواهد شد تا هیچ گونه نگرانی نسبت به استفاده گسترده از سیستم طراحی گردیده وجود نداشته باشد . همچنین جهت حصول اطمینان بدون نقص از طراحی وب سایت صورت پذیرفته، سیستم‌های کمپانی طراحی تارنما داتک به برهه زمانی یک سال از مورخ عقد قرارداد بصورت رایگان گارانتی بوده تا انشا الله کارفرمایان محترم هیچ دغدغه‌ای نسبت به به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای تولیدی توسط شرکت داتک نداشته باشند . جهت مشاهده امکانات فنی سیستم‌ها و همینطور شناخت بیشتر با ویژگی‌های سیستم‌های تولید شده میتوانید به بخش راهکار‌های مدیریتی شرکت طراحی وبسایت داتک مراجعه فرمائید .