سفارش تبلیغ
صبا ویژن

RFP چیست؟

RFP 

چیست؟ در این مقاله عملکرد داریم در مورد RFP در طراحی وب سایت توضیح بدهیم و به شما آموزش دهیم چه گونه RFP بنویسیم . درخواست طرح پیشنهادی یا RFP یک مدرک می باشد که نیازهای پروژه را تعریف می کند و از خط مش حل های پیشنهادی از فروشندگان واجد شرایط می پرسد . 

 

 

 

سازمانها معمولا زمانی از RFP ها استعمال می کنند که به یاری خارجی نیاز دارا‌هستند تا یک پروژه یگانه را کامل شدن کنند . گواهی توضیحات الزاما جزئیات پروژه نظیر جدول زمانی، بودجه و مشخصات را مشخص می نماید و نقش پیمانکاران گوناگون را تعیین می کند . 

 

یک RFP فیس شرکت شما به همیاران بالقوه است، بدین ترتیب کلیدی می‌باشد که آنان را عالی بخوانید . آنهایی که سبب به پیشنهادات عالی می شوند، پیشنهادات خوب سبب به ارتباط ها کاری خوب تر می شوند که سبب به بهبود پروژه ها و نتایج خوب تر می شود . پس در حالتی که می‌خواهید یک RFP خوب بنویسید چه باید بکنید؟ چه جزئیاتی باید فروشندگان در زمینه پروژه بدانند تا به طور دقیق توصیه دهند؟ چه سؤالاتی باید از آن ها بپرسید تا بتوانید آمادگی و بضاعت آنان را آنالیز کنید؟ برای تالیف یک RFP نیاز به تبدیل شدن به یک کارشناس در طراحی وب نمی باشد درصورتی که RFP بتواند هدف ها واضح را انتخاب کند، جزئیات مناسب را ارائه دهد و اطلاعات اثرگذار را از فروشندگان درخواست نماید . 

 

طراحی سایت در مشهد

 

عنصرها 

RFP پست کردن یک RFP یک شیوه عملی استاندارد است: مشتریان بالقوه یک حوزه ی حدسی از کاری را که قرار می‌باشد انجام بشود معین می کنند، مقیاس زمانی و میزان دارایی موجود را بررسی می کنند، بعد از آن به فروشندگان می رسند و از آنان می خواهند که یک خط مش حل (و خط مش حل خودشان) را به تیتر مطلوب ترین پیشنهاد ارائه دهند . 

 

برای فراگیری RFP و کمک به شما در تالیف RFP ، یک لیست موثر از نکات حساس را وارد کردیم . پروسه پایین ساده هستند و می بایست از نحوه اندیشه کردن لذت ببرید؛ پس از همه، متاع آخری این می‌باشد که شما می توانید برای توصیف تمامی روش هایی که کسی می تواند امداد کند تا زندگی خویش را با یک وب سایت دوچندان جذاب آسان خیس کنید را دریافت نمائید . به علاوه، ساخت چیزهای نو به طور کلی بسیار مشغول کننده است! ما می خوا هیم شما یک فروشنده والا را گزینش کرده و تجربه ای فوق العاده برای ایجاد یک وب تارنما داشته باشید، چه بسا اگر این فروشنده ما نباشیم . 

 

 

 

rfp 

چیست 

طرح 

کلی مرور 

کلی پروژه مورد 

اداره شما اهداف 

حضار و اهداف پروژه نقشه 

سایت محدوده 

عمل و تحویل محدوده 

زمانی لازمات 

فنی نقطه 

کلیدی تماس بودجه 

پشتیبانی 

در اکنون اجرا میزبانی 

وب تجزیه 

و آنالیز نرم افزار مثال 

ها واحد سنجش 

انتخاب فرمت 

و محدوده وقتی پیشنهاد 

 

مرور 

کلی پروژه در این قسمت می بایست سازمان خود را معرفی و انگیزه RFP را شرح دهید . بطور مثال در صورتی‌که این یک طراحی مجدد اینترنت سایت است، چه چیزی در زمینه پباده سازی فعلی برای هدف ها شما کار نمی کند؟ این مرحله بالا است، بنابراین باید کلمات کوتاه باشد جزئیات کار آمده هست و یک دیده انداز خوب هست . 

 

زمینه 

سازمان شما سازمان خود را شرح دهید، چه کاری در اداره شما انجام می شود وشما چه کاری انجام می دهید . وب وب سایت موجود خود (که ممکن است به همین استدلال شما به یک اینترنت تارنما تازه نیاز دارید)معرفی کرده و عنوان کنید چرا نمیتوانید آن را بسازید . علاوه بر این، کمی درباره مقادیر خود بگویید . 

چه چیزی شما را منحصربه‌فرد به فرد می کند؟ چرا عمل شما حیاتی است؟ 

هدف ها 

حضار و اهداف پروژه توضیح دهید که چه کاری را انجام می دهید یا چه سود ای را در لحاظ دارید . سه چیز خیلی کلیدی میباشد که درصورتی که به خیر و خوبی انجام شود، طراحی دوباره در دیده شما به برد خواهد رسید . آیا شما از معیارهای پاره ای که امداد می کنند، از قبیل ارتقاء فروش یا بخش اعظم شدن مجله ها یا این که مشترکین مجرب یا واجد موقعیت می دانید؟ آیا تفکر می فرمایید به این که چه چیزی بازدیدکنندگان وب سایت می خواهند ببینند؟ آن را انجام دهید، نه صرفا آنچه شما می خواهید آنها ببینند . 

 

نقشه 

سایت یکی از دلایل دارای اهمیت این می باشد که مردمان برای پباده سازی دوباره به NMC می رسند، فراتر از یک زیبایی شناسی بصری است، این هست که محتوا به ندرت سازماندهی شده یا این که پیدا کردن آن دشوار است . پباده سازی اطلاعاتی هست که به نوبه خویش نشان می دهد که شما از طرز بخش های وب سایت اصلی و طرح خویش چه فکر کرده اید . در صورتیکه شما در درحال حاضر حاضر ایده نیکی درباره این که چه گونه می خواهید آن را دوباره سازماندهی کنید دارید ، این بخش را مشتمل بر می شود . (اگر نه، این نیز خوب است! توقع داشته باشید که یکی از اولین مواقعی باشد که در طول تراز کشف با فروشنده خود انجام می دهید .) نقشه تارنما به شما یاری خواهد کرد که کدام محتوای جدیدی را که لازم دارید برای تالیف انتخاب کنید و چه چیزی از سایت جانور بایستی منتقل شود . بسیاری از آن ممکن می‌باشد منسوخ گردیده یا این که ناسازگار باشند، بدین ترتیب بایستی یک ورژن نو ایجاد فرمایید (مخصوصا در صورتیکه فعالیت شما معرفی یک محصول، خدمات یا اختراع جدید است) . پس باید آن را به تارنما نو وارد نمایید تا به سیستم رئیس محتوا وارد شود اطمینان حاصل کنید که فروشنده می داند آیا این چیزی هست که مجموعه شما قصد انجام آن را داراست یا فروشنده توقع دارد که آن را مدیریت کند . 

 

محدوده 

فعالیت و تحویل در اینجا می خواهید داده ها بیشتری در رابطه پروژه ارائه دهید . تا آنجا که می توانید، تمام خدماتی را که می دانید توصیف نمائید . 

به تیتر مثال، با یک پروژه redesign وب، شما ممکن می باشد پرداخت برای: 

 

 

رئیس 

پروژه 

راهکار 

محتوا 

اسکن 

رایتینگ 

تصویر 

 

طراحی 

اطلاعات 

طراحی 

بصری 

بهینه 

سازی موتور جستجو و سئو سایت 

برنامه 

نویسی front (HTML / CSS، انیمیشن) 

برنامه 

نویسی back ( CMS, 3rd party APIs, custom software/features) 

نرم 

افزار سفارشی یا توسعه برنامه 

باصرفه 

سازی دستگاه موبایل 

آزمایش 

و تضمین کیفیت 

قرار 

دادن جستجو / پرداخت 

آموزش 

قابل انعطاف افزار