سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های یک وب سایت استفاده کننده

ویژگی 

های یک وب سایت استفاده کننده پسند چهارشنبه 

، 23 مرداد 1398 ، 09:12 خیلی از کسب و امور برای بسط هرچه عمده خود مبادرت به راه اندازی وب سایت، مغازه و از این دست مسائل می نمایند و با این فعالیت قصد دارااست جای پای خود را در این بازار نیز به دست آورند . اما مورد مهمی که در این در میان وجود داراست طراحی و شیوه اندازی سایتی میباشد که هم بتواند خویش را با معیارها و الگوریتم های گوگل سازگار نماید و هم بتواند رضایت استفاده کننده را جلب کند و به عبارتی «کاربر پسند» باشد . البته چه‌طور سایتی می تواند این تیتر را از آن خود کند؟ ما در این پست به مشاجره در موضوع وبسایت ساز وبزی که یک عدد شایسته ترین از گزینه های پیش روی شماست، می پردازیم . 

طراحی سایت در مشهد

داشتن 

یک قالب رسپانسیو در حالا حاضر به برهان فراگیر شدن استعمال از موبایل های هوشمند در بین کاربران اینترنتی، اولین چیزی که اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، داشتن یک قالبی که بتواند در هر پلتفرمی به شایسته ترین وضعیت به نمایش درآید و امکان دسترسی کاربر را همه قسمت ها سایت ممکن نماید . ولی باید این نکته هم نباید فراموش شود که فقط داشتن قالب رسپانسیو صرفا برای کاربران دارای اهمیت نیست و موتور جستجوی گوگل هم در آپ دیت های خود این نکته را هم حیث کرده و اینترنت وبسایت هایی که دارنده قالب رسپانسیو هستند دارنده شانس بیشتری برای سناریو در نتایج جستجو می‌باشند . 

قالب 

خاص به خود داشته باشید می بایست به یاد داشته باشید که یکی از عوارض (نه صرفا دلیل) موفقیت وبسایت ها و فروشگاه ها داشتن تفاوت با سایر تارنما ها و دکان ها میباشد . شما بایستی برای جذب مخاطب تفاوتی با سایر وب سایت ها داشته باشید . در‌صورتی‌که مشابهت با دکان ها و اینترنت وبسایت های تعالی دلیل موفقیت در کسب و عمل می شد قطعاً شرایط فعلی خیلی از فروشگاه هایی که قالبی مشابه با مغازه دیجیکالا داشتند تا به اکنون به موفقیت رسیده بودند . تفاوت ظاهر وب سایت می تواند تا حدودی ایده ها یوزرها و بازدیدکنندگان را به سمت خویش جلب کند . 

بهینه 

سازی و سئو سئو یک عدد از مهمترین بخش های مدیریتی در تارنما و فروشگاه می باشد و قالب سایت نیز از این ضابطه مستثنی نبوده و نمی باشد . قالب وبسایت علاوه بر اینکه باید منطعف باشد و بتواند در هر پلتفرمی خویش را به شایسته ترین نحو به سناریو بگذارد بایستی براساس الگوریتم های گوگل سئو و با صرفه سازی شده باشد . بایستی بدانید که خط مش اندازی یک تارنما یا این که مغازه با قالب سئو شده یا بایستی از متخصص ها این فرمان استفاده بگیرید و یا این که از دکان ساز یا این که وب سایت سازهایی که از این متدها استفاده می کنند، منفعت بگیرید .