سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت استفاده از لوگو در طراحی سایت

طراحی سایت در مشهد  

 

همانگونه که در مباحث دیجیتال مارکتینگ نیز قبلا گفته ایم پباده سازی لوگو برای کسب و فعالیت و مارک شما یک کدام از الزامی ترین کارهایی میباشد که باید در راستای رویش کسب و کارتان انجام دهید. در واقع اکثر دیجیتال مارکتر ها بر این باورند که لوگو شناسنامه ی مارک شماست. هر جا که نیاز باشد یا این که بخواهید نمادی از مارک خویش را ارائه فرمایید لوگو به فعالیت شما میاید. در‌این نوشتار میخواهیم در راستای توضیح اهمیت پباده سازی لوگو برای کسب و عمل به طور ویژه اهمیت لوگو در طراحی وب را آیتم دعوا در اختیار بگذاریم.

 

چرا درج لوگو در تارنما از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است؟

همانگونه که شما برای معرفی محصول ها خویش به مشتریان و یا این که برای معرفی سرویس ها خویش به مراجعین حضوری نیاز به یک کاتالوگ یا این که بروشور دارید برای معرفی تولیدها یا این که سرویس ها خویش به مشتریان غیر حضوری نیز بایستی راه‌حل ای بیندیشید. آن هم در دورانی که در برخی از شغل ها تعداد مشتریان غیر حضوری بیش تر از مشتریان حضوری شده‌است و خرید های اینترنتی و سرویس ها الکترونیکی نیز میان مردم بسیار رایج شده‌است. در یک حیث سنجی که از مردم ایالات متحده انجام شد این فیض نتیجه ها شد که نسبتاًً 80? آمریکایی ها میگویند که ترجیح میدهند خرید خویش را بصورت آنلاین انجام دهند. این نظرسنجی ناکید مجددی میباشد برای درک کردن به اهمیت جذب مشتریان آنلاین. البته به چه شکل می اقتدار مشتریان غیر حضوری متفرق در دنیای اینترنت را به سمت مارک خویش جذب کرد؟

 

همان طور که مارک شما برای پاسخگویی به مشتریان حضوری به یک مکان نیاز داراست، برای جذب مشتریان دنیای اینترنت و جذب آن ها در مرحله ابتدا می بایست برای مارک خویش در دنیای اینترنت نیز یک اطراف تولید فرمایید. پباده سازی یک وب سایت با نشانی اینترنتی مخصوص و مربوط به مارک، تداعی کننده به عبارتی فضای متبوع میباشد. البته سوال اینجاست چه طور این فضای اینترنتی را با فضای حقیقی وواقعی یک صورت کنیم. جواب دادن به‌این سوال در واقع شروعی برای توضیح اهمیت لوگو در طراحی وب میباشد.

 

لوگو یا این که به عبارتی شنانامه و نام‌و‌نشان مارک تصویری گرافیکی و با معنی میباشد که آرم و آدرس از کسب و عمل شماست. این نشانه می بایست به طور کامل انحصاری باشد به طوری که در هر جایی که چشم شد تنها و صرفا یاداور مارک شما برای مشتریان باشد.

 

وقتی که لوگو در ساخت وب سایت شما نیز وجود داشته باشد در واقع نام‌و‌نشان حقیقی وواقعی مارک شمارا به دنیای اینترنت نیز منتقل می‌کند.لوگو یا این که نشان مارک می‌تواند موجب وجه تمایز در میان سایت شما و سایز رقبایتان شود. از طرفی بدون شک برندهای بسیار دیگری می‌باشند که در وب به معرفی مال خویش می‌پردازند.درج لوگو روی پوستر های تبلیغاتی میتواند منجر شود تا رقبای شما نتوانند از طرز ی تبلیغاتی شما نسخه برداری برداری نمایند.

 

اهمیت درج لوگو در شبکه‌های‌اجتماعی

بی تردید با اعتنا به ارتقاء دیده گیر یوزرها تلفن همراه های هوشمند و گستردگی به کار گیری از شبکه های مردمی داشتن یک نام‌و‌نشان کاری درین کانال ها نیز دارای اهمیت میباشد. مجموعاَ کار شما چه در توییتر باشد چه در اینستاگرام چه در کانال ی اجتماعی فیسبوک فرقی ندارد در هر فیس لوگوی مارک شما تولید کننده ی نام و نشان شما در هر ساختاری میباشد که در آن عمل می‌کنید.با اعتنا به اینکه مطلقا کلیه رقبایتان نیز در همه ساختار های جان دار در هر اکنون کار می‌باشند به کار گیری از لوگو در همگی تبلیغات برای شناساندن مارک به مشتریان و متمایز شدن از رقبا الزامی ست.