سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های طراحی سایت فروش فایل و نحوه کارکرد آن

اکثری از ما اهل ایران ها شاید این حقیقت را که برای هر فایلی که در وب یا این که هر کشور دیگری وجود دارد و کسی برای آن زحمت کشیده می بایست هزینه ای بپردازیم فهم و شعور نکرده ایم

اما به ندرت و با پیشرفت روز افزون دانش و تکنولوژی طراحی سایت در مشهد  چه در جمهوری اسلامی ایران و عالم خیلی از تایم ها نیاز داریم تا فایلی را بسته به نیازمان از وب خریداری کنیم مثل خیلی از تارنما های مثال که حال وجود دارا هستند و در این مورد عمل دارا هستند همانند تارنما ژاکت برای فروش قالب و پلاگین وردپرس.

 

 

 

ساخت وب سایت فروش پوشه و طریق کارکرد آن

این وبسایت ها به نحوی فعالیت می‌کنند که هر هر کس توان ساخت ترجمه و پباده سازی قالب و پلاگین را داراست می تواند در آن به طور فروشنده عضو گردیده و پوشه خویش را از این شیوه به فروش برساند. هر کسی می تواند برای خویش یک مغازه آنلاین غیر وابسته درین سیرتکامل تارنما ها داشته باشد و در غایت مبتنی بر فروش پوشه هم مدیریت تارنما هم فروشنده پوشه درصد خودشان را برمیدارند.

 

 

 

نکته قابل توجه در ساخت وب سایت فروش فولدر

امروزه بخش اعظمی اشخاص طاقت گشتن در پی فولدر های آیتم نیازشان را ندارند و برای بدست آوردن فولدر آیتم نظرشان به راحتی هزینه مینمایند. در طراحی وب فروش فولدر این نکته بایستی در حیث گرفته شود که جستجوی کار کشته برای تارنما پیاده سازی شود به این دلیل‌که یوزرها به راحتی بتوانند فولدر آیتم نظرشان را داخل وبسایت شما پیدا نمایند و به فولدر های گزینه نظرشان در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشند.

 

 

 

برای دیدن داده ها ساخت سایت فروش فولدر و ریزه کاری آن می‌توانید به ورقه آن مراجعه‌نمایید.

 

 

 

سیستم پرداخت تارنما فروش پوشه

سیستم این سیرتکامل وبسایت ها بسیار هوشمندانه پباده سازی شده‌است طوری که میتوان در فواصل هنگامی معلوم برای مالک دکان و یا این که فروشنده پوشه مبلغ متبوع را پرداخت نمود. در‌این تارنما ها قالبهای فراوانی وجود دارد که می‌توانید نسبت به فضای فروشگاهی خویش آنرا گزینش نمائید.

 

در ساخت وب سایت فروش فولدر ما این نکته را که شما بتوانید خبر‌ها و مقاله‌ها درون وبسایت خویش بار گذاری فرمایید را رعایت کرده ایم تا بتوانید در موتورهای کاوش جایگاه های نیکی را کسب فرمائید.