سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 ویژگی که یک وب سایت خوب باید داشته باشد

 

در‌این نوشته‌ی علمی به خصوصیت‌های یک اینترنت‌تارنما خوب میپردازیم  طراحی سایت در مشهد  و خوا هیم اعلام کرد که وب سایت یک کسب‌و‌فعالیت اینترنتی چه‌طور بایستی باشد.

 

یک کسب‌و‌فعالیت برای اینکه بتواند پیشرفت نماید، مستلزم این میباشد که بر روی اسم تجاری خویش سرمایه‌گذاری نماید. در دنیای دیجیتال امروز، یکی‌از طرق مارک شدن، داشتن وبسایت و کار در فضای وب میباشد. 

برای ساختن یک اینترنت‌وبسایت ایده‌آل، اموری بایستی شکل گیرد؛ او‌لین کاری که بایستی دراین باره انجام دهید، گزینش یک اسم اینترنتی خوب و دیدنی میباشد. همینطور اطمینان نتیجه ها نمایید که نشان اینترنتی که تعیین کرده‌اید برای کسب‌و‌عمل شما منطقی می باشد یا این که نه، بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها ناشناخته به کار گیری نشود.

هم اکنون وقتی که دامنه خویش را خریداری کردید، بازه انجام شغل های بزرگتر فرا میرسد. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به 10 آیتم بسیار اساسی اشاره میکنیم. نکاتی که در شرایطی‌که آن‌ها‌را در طراحی وب‌تان رعایت کرده باشید، می توانید اطمینان نتیجه ها فرمایید که سایت شما آیتم پسند مخاطبان‌تان قرار میگیرد و چندین گام به سمت برد مجاورت گردیده‌اید.

 

 

1. داشتن نقشه راه و روش منطقی و اصلی

مطمئناً، یک تارنما بایستی از حیث ظاهری قشنگ باشد. ولی اصلی‌خیس از آن این میباشد که در وحله اولیه طرز فعالیت کردن با تارنما‌تان را معین فرمائید، پیش از اینکه حتی سرورتان را گزینش فرمائید یا این که حتی یکی کدهای HTML را تایپ نمائید، ما یحتاج میباشد که مشخص و معلوم نمایید که چه طرح و نقشه‌های برای تارنما‌تان در حیث دارید. تجربه کاربری هم برای رابطه عمل با تارنما اساسی میباشد و هم برای جستجوگرها. چون گوگل، علاوه بر محتوا ساختار تارنما را نیز برای سکو‌بندی در لحاظ می گیرید. 

براین اساس شما بایستی از حیث بصری و ظاهری برنامه ای مطلوب و منطقی گزینش فرمایید. تا عده ای که از وب سایت شما بازدید می‌نمایند بتوانند به راحتی با آن رابطه برقرار کرده و بتوانند منطق وب سایت شما‌را فهم و شعور نمایند و همینطور بتوانید در مرتبه‌بندی گوگل بالا بیایید.

2. تکثیر داده ها درست و مربوط به کسب‌وکار

جاش فرانکل طراح می گوید: \"مطرح ترین ناکامی اشخاص این میباشد که آن ها کارایی می‌نمایند وبسایتی را که دوست دارا هستند، بسازند و خیر لزوماً سایت گزینه نیازشان را\" . از جمله: یک رستوران را در لحاظ بگیرید، فرانکل میگوید \"تمامی اشخاص به نوع موسیقی، چیدمان رستوران و تنوع غذاهای آن عشق و علاقه دارا هستند، ولی از چیزهای مهم مانند منو، داده ها تماس و راهبرد‌ها به طور سرسری می‌گذرند.\"

تمامی ما این را می دانیم، که یک رستوران برای اینکه بتواند در کارش برنده باشد نیاز داراست که یک منو از غذاهایش داشته باشد تا توسط آن بتواند به راحتی مشتریانش را از غذاهای رستوران باخبر و باخبر سازد. شما هم هر نوع کسب‌و‌کاری که دارید، این عمل برای‌تان الزامی میباشد. یعنی شما می بایست داده ها بی نقص مرتبط با کسب‌و‌کارتان را در جایی داشته باشید تا با استعمال از آن مشتریان و مخاطبان‌تان را از نوع کاری که انجام می‌دهید مطلع سازید. برای مثالً در صورتی شما شغل‌تان فروش فرآورده میباشد، مایحتاج میباشد که از همه محصول ها‌تان تصاویر مطلوب و با کیفیتی تهیه و تنظیم فرمایید. همینطور در شرایطی که شما در صنعتی فعالیت میکنید که سرویس ها خاصی را به مشتریان ارائه می‌دهید، از جملهً: سرویس ها پذیرایی عروسی، مورد نیاز میباشد که همگی امور و کارها صورت گرفته را با ریز جزئیات، در تارنما خویش قرار دهید. 

از جملهً دارای یک تالار زیبایی قادر است ایده ها و پیشنهادات مشتریانش را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند از کیفیت آن تالار داده ها کافی داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سود شما می توانید با قرار دادن نظرها مخاطبان در وبسایت، اعتماد مشتریان‌تان را بیشتر جلب فرمایید. وبسایت خویش را با دقت به نیازها و علایق مخاطبان‌تان به طور سفارشی‌سازی گردیده پباده سازی نمائید تا بتوانید مدام مخاطبان خاص خویش را داشته باشید.