سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا طراحی وب با وردپرس یک انتخاب درست است ؟

آیاپباده سازی اینترنت با وردپرس یک انتخاب مناسب طراحی سایت در مشهد می باشد؟ وردپرس یک سیستم رئیس محتوای دوستداشتنی است که در بین طراحان تارنما هم تولید سایت با وردپرس هوا داران متعددی پیدا نموده هست . درین نوشته‌ی علمی قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را باز نگری کنیم .

پباده سازی

تارنما در مشهد

یک عدد متداول‌ترین سوالاتی که در رابطه ایجاد سایت از سمت مشتریان پرسیده می‌گردد، در ارتباط تعیین زبان برنامه نویسی بوده و این‌که وبسایت مورد نظرشان را با چه لهجه و پلت فرمی پباده سازی نمایند . در‌این نوشته‌ی علمی به گشوده بینی پباده سازی وب وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم . وردپرس در بالا سیستمی بود که برای وب لاگ نویسی آیتم به کارگیری قرار می‌گرفت . اما سپس ها تبدیل به سیستم مدیریت محتوا شد و فعلا تعداد فراوان متعددی از وبسایت‌ها از این سیستم به کارگیری می‌کنند .

 

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP درج گردیده و به جهت داشتن افزونه‌های متنوع، توانسته بخش اعظمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند . برای داشتن یک وب سایت وردپرسی خوب تر می باشد از هاست‌ لینوکس به فعالیت گرفت . البته برخی از کمپانی‌های ارائه دهنده خدمت‌های میزبانی اینترنت، تعدادی سالی میباشد که هاست‌ وردپرس را در سبد جنس ها خود قرار داده‌اند که پیرو در ارتباط این زمینه نیز بحث خواهد شد .

 

مزایای

وردپرس 1 .

وردپرس یک پلتفرم متن گشوده (open source) میباشد

 

متن باز بودن وردپرس به‌این معناست که گسترش دهندگان اینترنت می توانند کدهای متبوع خویش را به آن طولانی خیس نمایند و آن را در چنگ بقیه اشخاص قرار دهند . به این ترتیب افراد برای پباده سازی یک اینترنت وب سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت . این قابلیت و امکان بخشی از مزایای وردپرس به اکانت میاید اما بایستی به این نکته نیز اعتنا داشت که‌این مورد میتواند تا حدی امنیت سایت و کارایی آن را به مخاطره انداخته و به کارگیری از کدهای معیوب که توسط بقیه افراد نوشته مش شود میتواند موجب عدم عملکرد صحیح سایت گردد .