سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت شما باید چه بخش هایی داشته باشد؟

طراحی سایت در مشهد 

 

4) اسم دامنه اینترنتی:

 

مرحله ی سوم، خرید دامنه اینترنتی میباشد. دامنه نامی میباشد که با وارد کردن آن در مرورگر اینترنت ، سایت شما دیده می شود. موسسات متعددی می‌باشند که دامنه اینترنتی برای شما تثبیت مینمایند. دامنه اینترنتی را می قدرت بصورت یکساله، سه ساله و یا این که پنج ساله خریداری کرد. دامنه اینترنتی مارک وبسایت شما به حساب آورده می شود در تعیین اسم آن به‌این نکته دقت داشته باشید که نامی را تعیین فرمائید که در ذهن مخاطبتان تاثیرگذار و ماندگار باشد. 

 

 

 

5) لود تارنما در وب و اینترنت:

 

بعداز تعیین اسم دامنه ی وبسایت، پوشه های تارنما را در فضای اینترنتی (هاست) خریداری گردیده لود (Upload) میکنیم. فعلا وبسایت با وارد کردن اسم دامنه اینترنتی قابل مشاهده میباشد.

 

6) معرفی و رواج و تبلیغ وبسایت:

 

مرحله ی آنگاه، معرفی وب سایت به موتورهای کاوش میباشد. برای اینکه در نتیجه ها موتورهای کاوش چشم گردید، لازم میباشد تارنما خویش را به آن ها معرفی نمایید . ابزارها و تارنما های متعددی برای انجام این فعالیت وجود دارا‌هستند. برای چشم شدن سایتتان در حاصل گوگل، لازم میباشد که روی محتوای تارنما عصر متعددی را صرف نمایید . هرچه محتوای وبسایت شما جالب خیس باشد، یوزرها بیشتری به وبسایت شما جذب می‌شوند و هرچه دوره ماندگاری استفاده کننده در تارنما شما اضافه باشد، امتیاز بیشتری در بهینه سازی خواهید گرفت. بهینه سازی معمولاً بسیار وقت گیر میباشد البته حاصل فوق العاده ای را دربرخواهد داشت. از سایر رویکرد ها برای تبلیغ تارنما، می شود به بازاریابی ویدئویی و یا این که بازاریابی از روش بنر های اینترنتی اشاره نمود.

 

7) محافظت و توسعه و گسترش وبسایت:

 

بعداز تمامی این پروسه اینکه بتوان سایت را بروز نگه داشت و داده ها آن را مرتباً بروز کرد مشاجره بسیار مهمی میباشد. بروز نگه داشتن و اضافه کردن مطالب نو به وبسایت، منجر کسب مرتبه های بالا در موتور های کاوش و همینطور ارتقا ترافیک وبسایت شما می گردد. هیچوقت این مرحله را نادیده نگیرید.