سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Entry Processes چیست و در هاست های سی پنل به چه معناست

طراحی سایت در مشهد ممکن میباشد در هاست سی پنل خویش در اکثری از سرویسهای مرتبط با تهران هاست و اکثری شرکت ها هاست هاستینگ معتبر از منوی کناری و جایی که آمار مصرف منابع به شما نمایش داده می‌شود پارامتری به نام Entry Processes را چشم باشد و این سوال برایتان به وجود آمده باشد که Entry Processes چه می‌باشد و به چه معناست . 

 

طراحی وب سایت در مشهد

 

Entry 

 

Processes چه می باشد 

 

Entry 

 

Processes چه می باشد و چه معنایی داراست همان گونه که از عبارت Entry Processes معین میباشد این عبارت به معنای پردازش های محل ورود میباشد . 

 

 

 

Entry Processes به تعداد پردازش های محل ورود که به اکانت هاست سی پنل شما وارد می‌شود میگویند . مثلا هر برگه ی php که بوسیله یک کاربر بازدیدکننده از سایت شما جهت اکران یک صفحه گزینه پردازش قرار می‌گیرد معمولا یک پردازش جداگانه را تولید مینماید . 

 

 

 

با دقت به توضیح فوق ممکن میباشد بعضا یوزرها به صورت غلط تصور کنند که واحد سنجش Entry Processes به تعداد محدودیت بازدیدهای هم زمان از یک سایت گفته می‌شود یعنی در حالتی‌که محدودیت روی 25 میباشد براین اساس آنها میتوانند بطور همزمان 25 بازدید کننده (در یک ثانیه) از تارنما داشته باشند ولی در‌صورتی‌که این مورد صحیح است که هر بازدید و پردازش فایل php صرفا یک پردازش بر روی سرور ساخت کند و این در حالی میباشد که معمولا اینگونه نیست و هر بازدید ممکن می‌باشد یک‌سری و یک سری پردازش تولید کند و در شرای تعداد پردازش هایی که روی هاست شما انجام می گردد بیش تعداد محدودیتی باشد که برای هاست شما رقم خورده صفحه ی شما با خطای 508 (Resource Limit Reached) مواجه خواهد شد . 

 

 

 

ممکن است درحال حاضر تصور کنید که به عنوان مثال در حالتی‌که تعداد Entry Processes روی هاست شما روی عددی مثل 25 میباشد با توجه به تعداد بازدیدکنندگان آنلاین تارنما شما تعداد Entry Processes بسیار محدود می باشد و این منجر ساخت مشکل و با خطا مواجه شدن وب سایت شما خواهد شوید اما خبر خوب اینکه تعداد اشخاص آنلاین وب سایت شما به معنای این نمی‌باشد که همگی ی این افراد به طور هم‌زمان برای مثال در یک ثانیه ی مشخص صفحه های شما‌را پردازش میکنند بلکه معمولا این افراد در یک دوران ی هنگامی (به عنوان مثال 15 دقیقه) و چه بسا تدریجی روی سایت شما آنلاین شده باشند . 

 

 

 

ادله 

 

پر شدن بی ادله Entry Processes چه چیزی است سوال پرتکرار دارای ارتباط این است که عامل پر شدن بی عامل Entry Processes چه می‌باشد در حالیکه تعداد بازدیدکنندگان زیر است . 

 

 

 

درصورتی که با وجود این که علتی برای مالامال شدن پردازش های محل ورود وبسایت خود نمیبینید ولی به استدلال پر شدن Entry Processes با خطای 508 (Resource Limit Reached) بر روی وب سایت خویش مواجه میشوید این به آن معناست که مشکلی بر روی اسکریپت های php شما وجود داراست و یا این که در صورتیکه از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس به کارگیری می کنید شاید خطایی در قالب یا این که یک کدام از پلاگین های شما موجود است که باعث نوعی هنگی در هنگام پردازشهای انجام یافته در وب سایت شما می‌شود و یک پردازش عوض اینکه در مدت کوتاهی انجام شده و خاتمه یابد همچنان مشغول باقی می‌ماند و بعداز دوران کوتاهی محدودیت لبریز می‌گردد . 

 

 

 

راه حل رفع نقص‌ لبریز شدن در اثر هنگی Entry Processes چه می باشد . 

 

اولا فولدر ارورلاگ را آنالیز نمایید و در صورتی‌که خطایی قابل مشاهده است رفع فرمائید . 

 

 

 

بعد از آن در شرای برنامه ی پی اچ پی را خودتان نوشته اید همت نمایید پردازش ها را بهینه سازی فرمایید . 

 

 

 

در صورتی از قالب سنگینی به کار گیری می فرمایید کارایی کنید برای آزمایش آنرا ردوبدل کرده و فیض را احتساب فرمایید . 

 

 

 

در‌حالتی که از افزونه های خاصی منفعت می‌گیرد که احتمال می دهید ممکن است خلل از آن‌ها باشد (یا این که به طور کلی نقص‌ بعداز نصب یک پلاگین یا این که افزونه های به خصوص به وجود آمده میباشد) به نوبت آن‌ها‌را غیرفعال نموده و فایده را ارزیابی فرمائید . 

 

 

 

این نکته هم ضروری است که در‌حالتی که به اختلال پی بردید و آنرا رفع کردید معمولا بعداز تغییری که درین جهت انجام می دهید نقص‌ به فیس آنی رفع نمیشود زیرا مدتی زمان اضطراری است تا Entry Processes های هنگ کرده از حافظه موقت سرور بیرون شده و آزاد شود .