سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی لهجه برنامهنویسی PHP

  طراحی سایت در مشهد معرفی زبان برنامه‌نویسی PHP

در کنار لهجه برنامه‌نویسی سمت سرور PHP، لهجه‌های برنامه‌نویسی دیگری همچون ASP.NET ،Python ،Java و Ruby را می‌توان نام پیروزی که برای ساخت وب‌وب سایت‌های دینامیک مورد به کارگیری قرار می‌گیرند ولی در پاسخ به‌این سؤال که زبان PHP چه مزیتی نسبت به سایر رقبایش دارااست، باید اعلام‌کرد که:

 

ساخت وب سایت در مشهد

 

 

- گویش PHP را به سادگی می‌توان خاطر گرفت (البته زبان پایتون هم گویش ساده‌ای می باشد).

- زبان PHP مخصوص بسط? تارنما‌های دینامیک طراحی شده است.

- زبان PHP مجانی و اپن‌سورس می باشد و همچنین منحصر به سیستم‌برهان خاصی نیست.

- لهجه PHP مشهور‌ترین گویش ساخت سایت‌های دینامیک است.

 

در ضمن بخش اعظمی از سیستم‌های مدیریت محتوا همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره از یک سو و همچنین اکثری از وب‌سایت‌های پر اسم و رسم مثل ویکیپدیا از سوی دیگر، بوسیله لهجه PHP درج شده‌اند.

 

معرفی بعدازظهر? آموزش لهجه برنامه‌نویسی PHP

PHP زبانی است که این قابلیت و امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم یک سایت استاتیک را با افزودن امکان‌هایی همچون ثبت‌نام در سایت، ورود به حوزه‌? کاربری، ارتباط با دیتابیس و بسیاری ویژگی‌های دیگر به سایتی دینامیک مبدل سازیم که مسلماً سایتی با برخورداری از چنین قابلیت‌هایی، به مراتب کاربردی‌تر خواهد بود.

 

درین بعد از ظهر? آموزشی مجانی، تلاش شده کلیه? مفاهیمی که یک دولوپر نو‌کار برای ابتدا کار با لهجه PHP نیاز دارد گزینه باز بینی قرار گرفته و علاوه بر این، در تا?لیف این عصر? آموزشی تمام همت به کار گرفته شده تا مفاهیم این لهجه دوستداشتنی در قالب مثال‌هایی کاربردی مورد باز بینی قرار گیرند و از هرگونه کلی‌گویی هجران شده است.

 

سازنده لهجه برنامه‌نویسی PHP

Rasmus Lerdorf یک برنامه‌نویس گرینلندی با تابعیت کانادایی است که اضافه اورا به خیال ابتکار عمل لهجه برنامه‌نویسی PHP میشناسند. وی طراح دو نسخه? اولیه? گویش PHP بود و در نسخه‌های بعدی که بوسیله گروهی متشکل از Andi Gutmans و Zeev Suraski رهبری می‌شد هم مشارکت داشت و مشارکت وی در بسط? گویش برنامه‌نویسی PHP هنوز هم ادامه دارد.

 

خانواده? راسموس لردورف در سال 1980 از گرینلند به کانادا مسافرت کردند. راسموس در سال 1993 از کالج واترلو لیسانس خود را در رشته? مهندسی طراحی سیستم‌ها دریافت کرد. راسموس لردورف مشارکت‌هایی هم در پروژه‌های وب سرور Apache و سیستم مدیر دیتابیس MySQL داشته است.