سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک زمان آموزشی آنلاین خوب

طراحی سایت در مشهد  یک دوره آموزشی آنلاین خوب، معمولا از محتوای یک سری رسانه‌ای مانند موارد زیر درست شده است:

ساخت سایت در مشهد

دروس ویدیویی (شما می توانید در دروس خود از ویدیوهای یوتیوب استعمال کنید)

محتوای متنی نمایش اسلایدی (می‌توانید از اسلایدهای وبسایت SlideShare در دروس خود استعمال نمایید)

آزمون محتوای قابل دانلود (پی دی اف، گزارشات، مطالعات موردی و غیره)

تکلیف‌ها و آزمون‌های نهایی

چه طور LearnPress را نصب کنیم؟

پیرو این یادگرفتن، شیوه نصب LearnPress را در وردپرس با هم دنبال می کنیم. LearnPress برای نو کاران در این زمینه، یک واسط کاربر پسند داراست و راه‌اندازی آن نسبتا معمولی است.

 

 

 

برای نصب LearnPress، به سادگی وارد پیشخوان مدیریت وردپرس شوید و در کاغذ افزونه، روی دکمه Add New رکلیک نمائید. در قسمت جستجو، عبارت “LearnPress” را وارد کنید و سپس روی دکمه install و آنگاه Activate کلیک فرمایید تا افزونه نصب و فعال شود.

 

نکته: در صورتی چه این نکته ضرورری نیست، ولی پیشنهاد می کنیم که از نسخه تازه وردپرس به کار گیری نمایید. این عمل مدیریت عصر‌های آموزشی، رئیس دانش آموزان و فروش‌های شمارا عادی‌تر می کند و به طور همزمان وبلاگ و پلتفرم آموزشی شما‌را مجزای از یکدیگر نگه می‌دارد. اکثر افراد یا شرکت‌هایی که سرویس میزبانی وردپرس را ارائه میدهند، سرویس‌های مقرون به صرفه‌ای برای تولید یکسری وبسایت روی یک سرور عرضه میکنند. در این سرویس‌ها، شما می‌توانید از یک پایین دامنه (مانند school.yourname.com) به کار گیری کنید و آن را در یک نصب تازه از وردپرس فعال سازی فرمایید.

 

به چه شکل LearnPress را پیکربندی کنیم؟

بعداز نصب و فعالسازی LearnPress، این افزونه مراحل نصب اولیه را با به کار گیری از راهنمای فعال‌ساز‌ی به شما نشان می‌دهد. این آیتم یک کدام از بهترین ویژگی‌های این افزونه است که فرآیند عمل را برای جدید کاران ساده‌تر میکند.

 

 

 

این راهنما به شما در طرز پیکربندی واحد پول موردنظرتان، ایجاد صفحات استاتیک برای عصر‌ها، پروفایل کاربری و صفحات پرداخت، فعال سازی PayPal جهت دریافت پرداخت‌ها و اطلاع رسانی‌های ایمیلی به دانش آموزان و مدرسان به شما امداد می نماید. در انتهای این راهنمای نصب، از شما سوال می‌شود که آیا می‌خواهید یک عصر به عنوان نمونه نصب شود یا قصد دارید یک دوره تازه ایجاد نمایید.

 

در شرایطی که می خواهید عصر‌های LearnPress را ملاحظه کنید، عصر آموزشی نمونه را نصب فرمائید تا متوجه شوید که محتوای بعد از ظهر‌های آموزشی درین افزونه، چه‌گونه تولید می‌شوند. در بخش بعدی یادگرفتن، شیوه ساخت یک بعدازظهر آموزشی را به طور کامل توضیح میدهیم.

 

چه‌گونه با LearnPress، یک بعدازظهر آموزشی ساخت کنیم؟

برای ابتدا به ساخت یک بعدازظهر آموزشی نو، روی لینک و پیوند LearnPress در پیشخوان مدیر وردپرس کلیک کنید.

 

 

 

به تب Courses بروید و روی دکمه Add New کلیک فرمائید.

 

 

 

آن گاه، برای عصر خود، یک عنوان و یک توضیح کوتاه قرار دارید و با مشخص و معلوم کردن برنامه آموزشی بعدازظهر، ارزشیابی آن و مقدار شهریه و پرداخت آن، عصر موردنظر را پیکربندی فرمائید. در انتها دکمه Publish را کلیک فرمایید تا تغییرات شما ذخیره شود.

 

 

 

اعتنا داشته باشید که درس‌های بعدازظهر باید به صورت مجزا تولید شوند. برای ایجاد آنان به تب Lessons بروید. در صورتی‌که قبلا تمام دروس برنامه آموزشی خود را تعریف‌و‌تمجید کردید، میتوانید آن‌ها را در‌این تب ببینید و هر عصر که نیاز داشتید محتوایی به آن بیشتر فرمایید، تنها کافی می باشد این درس را ویرایش نمایید.