سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی و ساخت اپلیکیشن با اپ ساز

طراحی سایت در مشهد توییتر نیز مانند انواع شبکه‌های‌عمومی دیگر مشتمل بر کاربران گوناگون با سلایق گوناگون می باشد. از طنز نویس گرفته تا افرادی که شبانه روز در در حال حاضر گذاشتن توییت های سیاسی و مدنی می باشند را می توانید در توییتر پیدا فرمایید.

 

البته مورد ای که جمعاًَ فضای توییتر ثابت و غیر قابل تغییر‌و تحول است؛ احترام به قانون اسکن رایت است. نسبتاً همگی ی کاربرانی که در توییتر درگیر توییت گذاری هستند از اتومات خود برای توییت هایشان استفاده می‌کنند و برخلاف انواع شبکه‌های‌مردمی دیگر مانند اینستاگرام و تلگرام به شدت با متخلفین قانون کپی رایت برخورد می‌گردد. علاوه بر اینکه خود این افراد به وسیله سایر کاربران توییتر به شدت طرد می گردند؛ توییتر نیز قابلیتی را ساخت کرده است تا با ریپورت کسانی که به کپی کاری توییت سایرافراد مشغولند، حساب کاربری آنها را به حالت تعلیق در بیاورد.

 

درین در میان اشخاصی هم میباشند که خودکار نه نداشته البته به قانون نسخه برداری رایت احترام می گذارند. آن‌ها از طریق ریتوییتِ سایر توییت ها، مطالب گزینه عشق و علاقه شان را با فالوور هایشان به اشتراک می گذارند.

 

اوامر و نواهی در توییتر

 

 

اصطلاحات توییتری

 

 

اینکه می بایست در فضای توییتر چه‌گونه خوی نمائید موضوعی مفصل است و خودتان باید با کسب تجربه در‌این حریم روش خوی در توییتر را فرا بگیرید. اما برای شل تر شدن فعالیت شما به یک‌سری نکته ی کلیدی اشاره خوا‌هیم کرد:

 

1-کارکتر سازی فرمایید

در‌حالتی که می‌خواهید از شخصیت حقیقی وواقعی خود در توییتر به کار گیری نمائید که هیچ البته در حالتی‌که دوست دارید مجازی باقی بمانید همت کنید کاراکتر مختص خود را در توییتر بسازید. کارکتری که بازتاب دهنده ی شخصیت شما در فضای حقیقی است. این کار امداد می نماید افراد هم فکر و هم ذوق و سلیقه ی خود را در توییتر پیدا فرمایید.

 

2-صبور باشید

خیلی از افراد به امید جذب فالوور زیاد وارد توییتر شده و می خواهند به اصطلاح “شاخ توییتر” شوند. اما این هدفی نیست که توییتر آن را دنبال کند. بالطبع در صدر شما با تعداد کمی از افراد ارتباط خواهید داشت. اگر کاراکتری که می سازید باب طبع جامعه ی هدف شما باشد تعداد دنبال کنندگان شما با گاز افزایش خواهد یافت. در غیر این صورت از طریق منش های میانبر در پی جذب فالوور نباشید. زیرا ممکن می باشد به همان سرعت که فالوور هایتان رویش می کنند؛ با یک خطا به همان سرعت نیز ریزش کنند.

 

3-عملکرد فرمائید تعامل داشته باشید

حتی در‌صورتی‌که فردی درونگرا می‌باشید به هیچ عنوان منفعل نباشید. توییتر جای افراد منفعل نیست زیرا کاربران به امید همین تعامل با انسان های مختلف می باشد که هر روز وارد حساب توییتر می‌شوند.

 

4-کارایی کنید استاندارد خود را معلوم کنید

معمولاً در توییتر، توییت های بی مضمون‌ مانند “امروز نهار قورمه سبزی خوردم” یا “امروز می خوام برم آرایشگاه” طرفدار ندارند. کاربران طولانی تر در ادامه توییت هایی کیفیت خوب محتوایی بالا می باشند. به همین خواسته بایستی برای توییت های خود یک استاندارد مشخص را تعیین کنید و هیچگاه از آن استاندارد تحت تر نیایید.

 

5-تنهاً ری توییتر نباشید

کاربران اشخاصی که همواره توییت بقیه افراد را به اشتراک بگذارند و چیزی از خودشان ارائه ندهند را دنبال نخواهند کرد. به همین عامل همت کنید تا حد امکان توییتی از خودتان منتشر فرمائید. اولش سخت می باشد اما زمانی با واکنش مثبت دنبال کنندگانتان روبرو شوید به این کار علاقه مند خواهید شد.

 

تعدادی اصطلاح کاربردی در توییتر

 

 

اصطلاحات توییتری

 

 

توییتر نیز مانند برخی از گونه های شبکه‌های‌عمومی گویش مختص خودش را دارااست. در صورتی از تازه وارد های توییتر باشید ممکن می باشد برخی از سخن های توییت کنندگان را نفهمید. به همین خاطر بهتر می باشد تعدادی اصطلاح کاربردی را خیال و خاطر بگیرید.

 

فِیو: فِیو همان خلاصه شده ی عبارت فِیوریت است که در قدیم زمانی که می خواستید توییت یک نفر را لایک فرمائید از این اصطلاح استفاده می‌شد. امروزه اسم این اصطلاح به لایک تبدیل شده است اما باز هم همان فعالیت را باید انجام دهید. یعنی بر روی نشان قلب در زیر هر پست کلیک کنید.

 

توییت هوایی: توییت هوایی به توییتی گفته میگردد که وقتی میخواهید با توییت خود فردی را فارغ از منشن کردن مورد خطاب قرار دهید آن را منتشر می کنید.

 

ضد هوایی: توییتی است که در جواب همان توییت هوایی منتشر می‌گردد.

 

کوت: کوت یا Quote در واقع ری توییتی می باشد که در آن شخص ریتوییت کننده لحاظ خود را نیز بیان می کند. البته توییتر در حال حاضر اسم این قابلیت را به Retweet with Comment تغییر تحول داده است.

 

تِرِند: هنگامی جمع ای می‌خواهند یک آیتم خاص را در توییتر داغ کنند بایستی آن را تبدیل به یک تِرِند کنند. موضوعی که بتواند در توییتر ترند جهانی شود؛ گزینه توجه بخش اعظمی از خبرگزاری های سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

 

طوفان توییتری: زمانی میخواهید یک زمینه را تبدیل به ترند نمائید بایستی طوفان توییتری ایجاد فرمایید. طوفان توییتری به این معنا است که عده ای درباره‌ی یک گزینه مشخص آغاز به نشر توییت و ریتوییت می‌نمایند. اما برای اینکه یک گزینه بتواند در سطح جهانی به ترند تبدیل شود می بایست یک طوفان بسیار کار کشته به منش بیاندازید.

 

در آخر می قدرت اظهار کرد که توییتر برای کسانی که دوست دارا هستند اذهان و نظریات خود را پیرامون مسائل بیان کنند؛ می تواند یکی درگیر کننده ترین انواع شبکه‌های‌مردمی باشد. اما در صورتی بیش تر در پی گونه های مزاح و محتوای بصری می‌باشید به شما این شبکه ی اجتماعی را سفارش نمی کنیم.