سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهارمین اینترنت سایتی که دربین 10 وبسایت برتر وردپرسی

طراحی سایت در مشهد چهارمی وب سایتی که میان 10 سایت برتر وردپرسی در جمهوری اسلامی ایران است، وبسایت شاتل می باشد. این موسسه از وسیع‌ترین شرکت‌های ISP و ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در کشور ایران است. وب سایت شاتل با ارائه خدمات متنوع و پاسخگویی 24 ساعته از سایت‌های محبوب دراین باره است.

تارنما دیجیاتو

وبسایت دیجیاتو پنجمین وبسایت برتر وردپرسی

تاریخ ثبت دامنه: 2014-02-13

اعتبار دامنه (Domain Authority): 46

درجه الکسای ایرانی: 160

سردبیر: مانی قاسمی

دیجیاتو پنجمی وبسایت برتر وردپرسی در ایران و از برترین‌ها در حوزه تکنولوژی در کشور ما است. در این وب سایت خبر‌ها تکنولوژی، خبرها مربوط به خودرو، موبایل و تبلت، موضوعات پیرامون کسب‌وکار و موضوعات علمی کلیه و تمامی آیتم بازنگری قرار می گیرند و مطالب گوناگونی را برای مخاطب در این حیطهها ارائه می کند.

تارنما ایران استخدام

تارنما ایران استخدام ششمین وب سایت برتر وردپرسی

تاریخ ثبت دامنه: نامعلوم

اعتبار دامنه (Domain Authority): 25

مرتبه الکسای ایرانی: 201

موسس و مدیر ادله: علی احمدزاده

کشور‌ایران استخدام برای هر جویای کاری یک تارنما آشنا و بسیار کاربردی می باشد. همین‌طور که از اسم آن مشخص و معلوم می باشد یک سایت کاریابی است که در آن انواع شرکت‌ها برای جذب نیروی عمل آگهی می دهند. هر کسی با هر تخصص و سابقه‌ای در هر شهر جمهوری اسلامی ایران که باشد با مراجعه به این سایت غالب به یافتن شغلی مناسب می‌شود.

وبسایت مدیر سبز

سایت مدیر سبز هفتمین وب سایت برتر وردپرسی

تاریخ ثبت دامنه: 2008-04-28

اعتبار دامنه (Domain Authority): 26

سکو الکسای ایرانی: 392

مدیریت و مالک: ژان بقوسیان

هفتمین وبسایت برتر وردپرسی در بین وب سایت‌های ایرانی، رئیس سبز می باشد. این وب سایت در مسئله بازاریابی و افزایش فروش کار میکند. خدماتی که این تارنما ارائه می‌دهد از این قرار است: ارائه تولیدها آموزشی برای مدیران، برگزاری عصر‌های آموزشی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش و مدیریت و گزینه‌های دارای ارتباط، مشورت اختصاصی متناسب با کسب‌وکارهای مختلف در حیطههای متنوع، ساخت سایت و طراحی اپلیکیشن.

وبسایت پزشک معالج میشود

وبسایت دکتر میگردد هشتمین وب سایت برتر وردپرسی

تاریخ ثبت دامنه: نامعلوم

اعتبار دامنه (Domain Authority): 30

رتبه الکسای ایرانی: 648

وبسایت بعدی در لیست 10 وب سایت برتر وردپرسی در ایران، پزشک معالج می شود است. همان‌طور که از اسم آن مشخص و معلوم می باشد یک مجله پزشکی آنلاین در زمینه پزشکی، طب سنتی، زیبایی، تغذیه، زنان و زایمان و روانشناسی می باشد. دکتر معالج سلام در ارائه رژیم‌های غذایی آنلاین نیز بسیار پیروز بوده است. در این وب سایت آگهی‌های معرفی پزشکان با هر تخصصی دیده می‌گردد و بخشی را به پروفایل پزشکان اختصاص داده است. کلاً حوزه عمل این وب سایت به حدی گسترده می باشد که به فروش محصولات طبابت و ارتوپدی هم می‌پردازد.

وب سایت یک دکتر معالج

وبسایت یک پزشک نهمین سایت برتر وردپرسی

تاریخ ثبت دامنه: 2005-08-11

اعتبار دامنه (Domain Authority): 40

سکو الکسای ایرانی: 1293

سردبیر: دکتر علیرضا مجیدی