سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های اصلی برای طراحی یک وب سایت قدرتمند و جذاب چیست

طراحی سایت در مشهد خصوصیت کار کشته و پایدار بودن، ساخت وب سایت تان را بهتر می سازد، برای به کار گیری سهل وآسان می‌کند و بسیار کاربردی می سازد. این قضیه به فعالیت وبسایت اذن میدهد تا از پباده سازی متبوع شما تجربه های متعددی را کسب نماید.

توضیح توانا ساختن ساخت وب سایت اندکی برای اشخاص دیگر مشقت بار هست. به صورت معمولی می اقتدار اظهار‌کرد که استواری و حاذق بودن مانند یک فن می‌باشند که عامل ها متفاوت طراحی وب را به هم متصل نگاه میدارد. این مشخصات برای یک انجمن تبلیغاتی، مارک تجاری، تولید محصولی که اثرگذار، دیدنی و کاربردی باشد به فعالیت می رود. از نمونه هایی که در‌پی موجود هست، نکته برداری فرمائید. وقتی که مشاجره استواری و قدرتمندی طراحی وب میگردد، این نمونه ها در این باره پیشگام میباشند.

 

1. رنگ ها و انواع برتر

دراین مکان داده ها و عوارض متعددی در رابطه ایجاد پالت های رنگ فوق العاده در وبسایت ها موجود هست. رنگ می‌تواند یکی کلید های اصلی برای لینک و پیوند دادن و متصل کردن یک مارک با دست اندرکاران بصری خویش باشد.

 

یک رنگ معین می‌تواند به یوزرها وبسایت بگوید که در نگاه نخستین چه کسی می باشید و وبسایت تان چه هدفی داراست. فقط بدین تصور کنید که چرا بعضی از برندهای پهناور در جهان مانند COCA COLA، FACEBOOK، T-MOBILE و غیره، بوسیله رنگ شناخته گردیده اند. آیا تا به اکنون این برندها را با صورت و ادغام شان به حافظه آورده اید یا این که از روش رنگ شان؟

 

رنگ های قابل قبولی که در ساخت وب سایت استعمال می توان به یوزرها یاری می نماید تا در یک تارنما پیش پروسه و بدانند که در مسیری صحیح قرار گرفته اند. در حالتی که هر کلیک شما‌را وارد کاغذ با رنگ های متمایز نماید، آیا شگفت زده می‌شوید که عجب جای متناسب و جذابی میباشد؟

 

برای ساختن پالت رنگ های یک ساخت سایت، یک رنگ پررنگ را گزینش فرمایید و از مضمون‌ تئوری رنگ ها به کار گیری نمایید تا بتوانید رنگ های بعدی و ثانویه هم به آن پباده سازی بیش تر فرمائید. از ضوابط معین گردیده ای برای هر رنگ به کارگیری فرمائید و بدین تصور کنید که رنگ ها در پباده سازی چه‌طور به لحاظ می‌رسد. بدین ضوابط پایبند باشید و خواهید روئت کرد که در پباده سازی تان، استدلال رنگ بسیار مستحکم و حاذق میباشد.

 

2.اندازه تایپوگرافی، مسافت گذاری ها و وضعیت

همانطور که رنگ ها بایستی مبنی بر ضابطه خاصی آیتم به کارگیری قرار گیرند، تایپوگرافی هم به همین طرز نیز نیاز دارااست. این قضیه برای شما بسیار سهل و آسان میباشد و معنی این کارداران مانند رنگ ها میباشد.

 

یک تایپو گرافی و اندازه متمایز و پر رنگ گزینش فرمایید

اندازه ها و تایپوگرافی ثانویه ای را هم بگزینید

شاید این آیتم یه خرده مشقت بار خیس از مشاجره تایپوگرافی در سایت ها باشد، البته شما ایده متبوع را به خیر عالم اید، این طور وجود ندارد؟ هنگامی که دعوا سبک های طراحی وب میشود، شما می بایست با یک مدل تایپ، اندازه، مسافت گذاری و وضعیت با CSS را در حیث داشته باشید و از این رو، هر تگ جان دار در تارنما دارنده مدل تایپ صحیحی میباشد.

 

نوعی از تایپ که در یک مکان دیگر مانند نوار کاوش استعمال می‌گردد، بایستی مانند دیگر دست اندرکاران پایدار و کارکشته باشد. درصورتی که هر برهان جستجوی کننده وبسایت دارنده تایپوگرافی گوناگون باشد، یوزرها سردرگم می‌شوند. این استحکام و استواری بایستی در تارنما نمایان شود؛ هر آیتمی مانند این مورد ها بایستی از همین ضوابط پیروی نماید.

 

3.اندازه و ارتباط ها میان عامل ها طراحی وب سایت

اندازه دست اندرکاران جان دار در ساخت وب سایت تان چه میباشد؟ آیا تمام دکمه های تارنما تان یک اندازه می باشند؟ تیترها و تصاویر چطور؟

 

اندازه دست اندرکاران تارنما بایستی با اعتنا به سبک پباده سازی تعیین شود. (در صورتی کارایی نمائید که تصاویر را با انواع و اندازه های مختلفی در تارنما بگذارید، به‌این تصور کنید که چقدر سایت تان مضحک به حیث میاید. این عمل عملی وجود ندارد.)

 

اندازه رایج و ارتباط ها میان کارداران، به یوزرها سایت امداد میکند تا مثال ها و موردها بصری جان دار در طراحی سایت را به خیر ببینند. این اشتراک ها فی مابین عامل ها ساخت وب سایت، یک تعادل و یکپارچگی را پدید میاورد که پباده سازی را برای پی بردن و جذب نمودن استفاده کننده بسیار راحت می‌کند.

 

4.خلأ و چگونگی استعمال از آن

مانند اهمیتی که اندازه عامل ها پباده سازی داراست، مسافت در میان کارداران نیز مهم میباشد. هیچ چیزی نامتناسب خیس از این وجود ندارد که یک طراحی وب دارنده عواملی باشد که به هم چسبیده اند و هیچ ترتیب و اصولی در آنها مشاهده نمیشود. براین اساس، بعضا تصاویر درین تارنما ها به هم چسبیده اند و برخی دیگر هم بسیار از هم بدور می باشند و مسافت دارا‌هستند.

 

شایسته ترین منش برای پیروی کردن ضابطه های مسافت گذاری در سایت ها، به کار گیری از یک سیستم کانال ای میباشد. یک تیم خط های معین در‌این کانال به شما امداد می نماید تا معین نمائید که در کجا و چه‌طور کارداران را قرار دهید، طوری که هر ادله کوچک تا وسیع در رابطه با هم و دارنده یکپارچگی قابل قبولی در وبسایت ها باشند.

 

در حالی که در رابطه مسافت گذاری در سایت ها میپندارید، به خاطر داشته باشید تا مسافت گذاری متناسب و استواری را هم در سطح افقی و هم در سطح عمودی پیروی فرمائید. برای این قضیه لازم میباشد به رابطه ها دربین دست اندرکاران شبیه و مختلف طراحی وب سایت نگاهی بیاندازیم. (خیلی عالی میباشد که برای هریک از آن‌ها، ضابطه مسافت گذاری را رعایت کنیم).

 

5. موردها بصری در ساخت سایت در قبال عموم

مورد ها بصری یک مارک، مانند تصاویر و عکس ها، می بایست در رسانه و در مقابل عامه مردم چشم شوند. چه شما در حالا پباده سازی کردن یک پروژه برای تارنما باشید یا این که بروشور، بیلبورد و یا این که رسانه های اجتماعی، فرقی ندارد، نام‌و‌نشان این مورد ها بصری نباید تغییر‌و تحول یابد.

 

این مسئله اکثر وقت ها از یک گروه تصاویر رایجی به کار گیری می‌کند. بعضا برندها برای استعمال از موردها بصری، از قانون ها و اصول مختلفی به کارگیری می نمایند.

 

برای انجام دادن این مورد، خیلی مهم میباشد تا موردها بصری با کیفیت عالی، وضوح عالی و فوق العاده ای باشید تا بارها و بارها گزینه استعمال قرار گیرد.

 

6.الگوهای یوزرها وبسایت که بسیار کارساز میباشند

ساخت وب سایت شما نیاز دارااست تا مانند دیگر پباده سازی ها کار نماید و از مثال های تایید گردیده یوزرها پیروی نماید. اکثر زمان ها تایم ها طراحان وبسایت میخواهند شغل های متفاوتی انجام دهند تا بسیار پباده سازی ها کارآمد باشد.

 

در‌حالتی که یک وبسایت و یا این که نرم افزار یا این که کارداران چاپی مانند آن چیزی که یوزرها اینترنت انتظار دارا هستند، باشد، به راحتی می‌توانند با آنها در رابطه باشند. طراحان سایت، می‌دانند که می بایست چه فعالیت نمایند و از روش امتحان پباده سازی سایت به شایسته ترین حاصل می رسند( تحت عنوان طراح اینترنت این گزینه، انگیزه اصلی شما میباشد).

 

در اینجا 4 جور سر مشق تایید گردیده رایج به وسیله یوزرها تارنما موجود است که بایستی روی آن‌ها تمرکز فرمایید:

 

1.سرمشق محتوای تارنما: سبک و لحن نوشته محتوا و برندتان

 

2.سرمشق علامت گذاری: HTML و CSS که می‌خواهید در پباده سازی صفحه های سایت تان به فعالیت ببرید

 

3. سرمشق طراحی وب: نگاه کردن به هریک از دست اندرکاران جانور در پباده سازی و سبک های مرتبط با آن

 

4.سر مشق کاربری: چه‌گونه یوزرها تارنما به دست اندرکاران پباده سازی مانند دکمه ها، منوها و یا این که آیکون ها جذب میگردند.

 

7.دست اندرکاران تعاملی یوزرها سایت

این مورد در رابطه کاوش شدن سایت ها وجود ندارد، البته بسیار به آن مشابه میباشد.

 

هر رابط کاربری و دست اندرکاران تعاملی می بایست مانند این مسئله کار نماید.

 

لینک و پیوند ها مستقیما یا این که در یک تب تازه گشوده میگردند(برای هر لینکی این آیتم را اجرا نمائید)

دکمه ها دارنده رنگ شبیه های میباشند.