سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین افزونههای رایگان اسلایدر وردپرس

اسلایدرها جذابیت خاصی را به وب سایت می­‌بخشند اما درصورتی که با ابزار مناسب ایجاد شده باشند. اسلایدر وردپرس می­‌توانند سایت شمارا دیدنی­تر، تعاملی­‌تر و مشغول­‌کننده‌­تر جلوه دهند. اما انتخاب یک افزونه مناسب برای این کار بسیار طاقت فرسا است زیرا افزونه­‌های گوناگون و بسیار زیادی در بازار وجود دارد. براین اساس، ما درین نوشته‌ی‌علمی همت کردیم بعضا از بهترین­‌های این سیرتکامل را برای شما ارائه کنیم که جزئی از بهترین اسلایدرهای سال کنونی هستند؛ پس با ما همراه باشید.

 

اسلایدر وردپرس آنچه در این نوشته‌ی علمی طراحی سایت در مشهد   به اختصار می­‌خوانید:

 

طرز تعیین افزونه اسلایدر وردپرس مناسب با وبسایت

افزونه Soliloquy

افزونه Smart Slider 3

افزونه Slider by WD

افزونه WonderPlugin WordPress Slider

افزونه Smooth Slider

افزونه Master Slider

افزونه MetaSlider

روش گزینش افزونه اسلایدر وردپرس مناسب با وبسایت

با اضافه کردن اسلایدرها به سایت خود، می­‌توانید سایت خود را چشم نوازتر فرمایید، اما برخی اوقات آن­ها می­‌توانند سبب ساز ایجاد اختلالاتی در سایت شما شود و سرعت وب سایت شما‌را کند می­‌کند. پس در انتخاب یک افزونه اسلایدر باید بسیار مراقب باشید.

 

اصولا در تعیین یک افزونه اسلایدر باید به سه مورد توجه داشت:

 

در آغاز باید اطمینان حاصل نمایید که افزونه اسلایدر شما تماماً ریسپانسیو می باشد. ریسپانسیو بودن یک ویژگی اساسی می باشد که هر وبسایت باید آن را مراقبت کند، زیرا به طور اکثر مردم اضافه از گوشی همپا خود برای جستجو در اینترنت به کارگیری می­‌کنند. درصورتی که اسلایدرهای وبسایت شما متناسب با چنین دستگاه­‌هایی نباشد، مطمئنا بازدیدکنندگان اکثری را از دست خواهید داد.

دوم سهولت در به کار گیری می باشد. شاید در بازار پلاگین­‌های زیادی موجود باشد اما فقط یکسری پلاگین رابط کاربرپسند دارا هستند. پس هیچوقت دنبال افزونه­‌های پیچیده­ نباشید زیرا وقت زیادی را باید برای یادگیری آن بگذارید، در حالی که می­‌توانید این وقت را برای انجام کاری دیگری برای بهبود تارنما خود صرف کنید.

سوم و احتمالاً مهم ترین فاکتور، سرعت است. اکثر اوقات گزارش می­‌شود که افزونه­‌های اسلایدری، وبسایت‌­ها را کند کرده و زمان بارگیری برای صفحه های وب شما‌را افزایش می‌­دهند. در صورتی یک اسلایدر وبسایت شما را کند می­‌کند، هیچ دلیلی برای به کار گیری از این افزونه وجود ندارد. از آن‌جا که سرعت سایت برای seo، تجربه کاربر و رشد کلی تجارت بسیار مهم است پس این برهان نیز بسیار با اهمیت خواهد بود.

براین اساس هنگام انتخاب یک افزونه اسلایدر وردپرس باید دست‌کم این 3 گزینه یعنی ریسپانسیو بودن، سهولت در به کار گیری و سرعت را باز بینی فرمائید. به همین خیال ما 7 گزینه از بهترین افزونه‌­های اسلایدر را برای شما به اختصار توضیح داده­‌ایم.

 

افزونه Soliloquy

Soliloquy-اسلایدر وردپرس

افزونه Soliloquy

Soliloquy بهترین افزونه ریسپانسیو اسلایدر وردپرس موجود در بازار است. این افزونه از نگاه 3 فاکتور مهم برای گزینش افزونه، بسیار عالی کار کرده است. کاملاً ریسپانسیو، کاربردی و سبک است. تولید شده توسط تیمی از متخصصان وردپرس که با استفاده از کدنویسی کیفیت خوب و بهترین فناوری، بهترین ویژگی­‌ها را برای ساخت اسلایدهای زیبا را به شما ارائه می­‌دهد.

 

Soliloquy با یک رابط کاربری معمولی و کاربر­پسند به شما امداد می­‌کند تا بتوانید اسلایدهایی زیادی را با سهولت برای وب سایت خود ساخت فرمائید. به نه با رابط وردپرس شما ادغام می­‌شود و به شما قابلیت استعمال از تصاویر جان دار در کتابخانه رسانه خود را می­‌دهد. شما به راحتی می­‌توانید تصاویر را بیش تر کنید، تنظیمات اسلایدر خود را پیکربندی نمایید و آن­ها را به راحتی منتشر کنید.

 

پس از ساخت اسلایدر، شما می‌­توانید با به کار گیری از دکمه Add Slider در بالای ویرایشگر پست خود، اسلایدر را در صفحه های و پست­‌های خود جاسازی کنید. یا حتی می‌­توانید با به کارگیری از یک کد کوتاه، اسلایدر را در قسمت‌­های متفاوت سایت خود طولانی تر فرمائید.

 

یادگرفتن به کار گیری از افزونه Soliloquy برای ساخت اسلایدر وردپرس 

 

افزونه Smart Slider 3

Smart Slider 3-افزونه اسلایدر وردپرس

افزونه Smart Slider 3

Smart Slider 3 یک کدام از قدرتمندترین افزونه‌­های اسلایدر برای وردپرس می باشد. این افزونه اسلایدر وردپرس دارای نسخه رایگان می باشد که اسلایدر کاملا ریسپانسیو و باصرفه­‌سازی شده برای seo را برای هر قالب وردپرسی ارائه می­‌دهد. نسخه بدون پول این افزونه، همچنین دارای یک اسلایدر پست پویا می باشد که به شما امکان می‌­دهد پست­‌های اخیر یا پست­‌های جدید خود را هایلایت یا برجسته نمائید.

 

با نسخه حرفه‌­ای این افزونه، می‌­توانید اسلایدهای خود را درست مانند ساختن صفحه­‌های وب سایت، ویرایش کنید. ویژگی­‌های کشیدن و آزاد کردن با کاربری راحت، به شما امکان می­‌دهد تا به راحتی یک اسلایدر را به روشی که می‌­خواهید بسازید. همچنین با ساخت یک اسلایدر 6 لایه مخصوص، می‌­توانید اسلایدر خود را سفارشی‌­سازی کنید.

 

یادگرفتن استفاده از افزونه Smart Slider 3 برای ایجاد اسلایدر وردپرس 

 

افزونه Slider by WD

Slider by WD

افزونه Slider by WD

WD یکی از افزونه‌­های برتر وردپرس می باشد که به صورت تماما رایگان برای ساخت اسلایدرهای ریسپانسیو مورد به کار گیری قرار می­‌گیرد. این افزونه علاوه بر امکان تولید اسلایدر، قابلیت بارگذاری سریع و سئو شده را به شما می­‌دهد، که می­‌توانید به راحتی اسلایدرهای خود را به راحتی به پست‌­ها، صفحات، عناوین، ستون­‌های فرعی و سایر مکان‌­ها اضافه نمائید.

 

ایجاد اسلایدر ویدئویی در وردپرس با افزونه Video Slider

شما می­‌توانید اسلایدرهای تصویری و ویدئویی خود را با جلوه‌­های متعدد نمایش اضافه فرمایید. اما ویژگی­‌های پیشرفته­‌تر مانند جلوه­‌ها و اسلایدرهای یکسری منظوره در نسخه رایگان آن مو جود نیست.

 

Slider by WD همچنین از ویژگی جنبش کشویی برای دستگاه‌­های دارای ورقه لمسی پشتیبانی می‌­کند و این یکی از نقاط قوت این افزونه می باشد. با این اکنون، باید بیان کرد که آیتم‌­های تعبیه شده اسلایدی به اندازه Soliloquy وا رفته نیستند. برای جاسازی اسلایدر در پست­‌ها و صفحه های، باید شرت کدهای اسلایدر را کپی و در هر جا می­‌خواهید قرار دهید، در حالی که Soliloquy به شما امکان می­‌دهد مستقیم از طریق خود ویرایشگر پست و از طریق دکمه Add Slider ، آن را به تارنما خود اضافه نمائید.