سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتابخانه Sticky-Kit

 

فعالیت با کتابخانه Sticky-Kit
برای عمل با کتابخانه Sticky-Kit در گام نخستین می بایست قاب ورک جی‌کوئری را به کاغذ اینترنت خویش  طراحی سایت در مشهد بیشتر فرمائید. برای دانلود کادر ورک جی‌کوئری اینجا کلیک فرمائید.
بعداز دانلود jQuery بایستی فولدر آنرا به پروژه خویش بیش تر فرمایید و از روش تگ تحت این پوشه را به ورقه اینترنت خویش معرفی فرمائید:


نکته: این تگ را می توانید در عنصر head یا این که انتهای عنصر body کاغذ اینترنت خویش قرار دهید.
در گام دوم بایستی فولدر کتابخانه Sticky-Kit را از این پیوند دانلود فرمائید و این پوشه را هم دقیقا مانند پوشه jqeury به پروژه خویش بیش تر فرمایید. و در غایت از روش تگ پایین این کتابخانه را به کاغذ اینترنت خویش معرفی نمایید.


نکته: این تگ را دقیقا پایین تگ مرتبط با قاب ورک jquery قرار دهید.
اعتنا: یادتان باشد که به جای عبارت your-js-dir-url در کدهای بالا، مسیر پوشه‌های خویش را جایگزین نمائید.
تا اینجا شما این کتابخانه را به ورقه اینترنت خویش بیشتر کرده‌اید. درحال حاضر کافیست تا درجای مطلوب از توابع این کتابخانه به کار گیری نمایید.
فرض فرمائید کاغذ اینترنت ما چیزی مانند تصویر تحت میباشد:
کاغذ اینترنت مثال
نکته: در ورقه اینترنت بالا تگ aside بدون شک می بایست طول 100 درصد داشته باشد تا ارتفاعی یکسان با ردیف اصلی داشته باشد.
اکنون صرفا کافیست در کدهای جاوا اسکریپت پروژه‌تان، تابع تحت را فراخوانی فرمائید:
$(“#side”).stick_in_parent();
حالا درصورتی که تمامی چیز را صحیح انجام داده باشید، می بایست با اسکرول کردن کاغذ اینترنت، سایدبار اثبات بماند و وضعیت چسبیده به خویش بگیرد.
این کتابخانه Option‌ ها و Event هایی هم داراست که می‌قدرت در مواقع نیاز از آن‌ها استفاده نمود. برای مشاهده جزئیات اضافه توصیه می کنم به سایت قانونی Sticky-Kit بروید. امیدوارم این یادگرفتن برای شما اثر گذار بوده باشد.