سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاطر تصاحب کردن انواعزدایی از برنامهها

خاطر تصاحب کردن انواع‌زدایی از برنامه‌ها

«خطاهای استثناء» (Exception Errors) و «باگ‌های» (Bugs) قابل انعطاف‌افزاری، موضوعی اکثری طبیعی به حساب میآید و مطلقا، در همه پروژه‌های بسط داده گردیده فیس خواهند اعطا کرد. خصوصیت یک برنامه‌نویس خوب، بضاعت چک ایرادات و باگ‌های ساخت گردیده و ساخت تغییرات متناسب  طراحی سایت در مشهد در کدهای مندرج میباشد.

 

یک کدام از خصوصیت‌های مهم پلتفرم‌های گسترش اینترنت، قابلیت و امکان‌های «گونه های‌زدایی» (Debugging) درنظرگرفته شده میباشد. شناخت با قابلیت و امکان‌های انواع‌زدایی در پلتفرم‌های توسعه و گسترش ذیل اینترنت، خلق و خوی کدها در وضعیت یگانه و استعمال از امکان انواع‌زدایی برای رفع اشتباهات و باگ‌های صورت داده در برنامه، یک برنامه‌نویس فن‌ای را از یک برنامه‌نویس مبتدی و تازه کار غیر وابسته مینماید.

 

یکی شایسته ترین «اطراف‌های بسط یک دست» (Integrated Development Environment) برای برنامه نویسی اینترنت با پایتون، قابل انعطاف‌افزار PyCharm میباشد. این گوشه و کنار، از تمامی لحاظ بدون نقص میباشد و تجهیزات بسیار خیر و خوبی برای گسترش اینترنت در مشت برنامه‌نویسان قرار می دهد. خصوصیت‌هایی نظیر بی نقص کردن اتوماتیک کدها، گونه های‌زدایی و باصرفه‌سازی کد، دور و اطراف PyCharm را به یکی شایسته ترین ابزارهای بسط برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت تبدیل نموده است.

 

یک دست‌سازی ماژول‌ها و کتابخانه‌های فرنگی (فرد ثالث)

یک کدام از هدف ها اصلی به کار گیری از پلتفرم‌های گسترش اینترنت نظیر Django، تمرکز بی نقص برنامه‌نویس و گسترش‌دهنده روی خروجی‌های نتایج از برنامه کاربردی میباشد. به عبارت دیگر، از روش استفاده کتابخانه‌ها و ماژول‌های برنامه‌نویسی با صرفه گردیده، و به جای طی کردن مسیر پیموده گردیده بوسیله دیگر برنامه‌نویسان، روی خروجی آخری و ایجاد ورژن باصرفه گردیده از برنامه کاربردی ذیل اینترنت تمرکز می گردد.

 

بخش اعظمی از ابزارهای موردنیاز برای اتصال مقر داده به برنامه کاربردی (کتابخانه SQLAlchemy)، محاسبات علمی (کتابخانه SciPy) استخراج داده ها از اینترنت (کتابخانه BeautifulSoup)، تا قبل از این به وسیله مجموعه‌های کارآزموده توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزاری و جامعه برنامه‌نویسی پیاده‌سازی گردیده‌اند. براین اساس منطقی میباشد که به جای کد نویسی همگی مؤلفه‌های برنامه کاربردی ذیل اینترنت، از کتابخانه‌ها و ماژول‌های مهیا استعمال شود؛ ماژول‌هایی که تجهیزات مشابهی را در مشت برنامه‌نویسان قرار میدهند.

 

با این اکنون، پیش از به کار گیری از کتابخانه‌های فرنگی، بهتر میباشد که برنامه‌نویسان با خصوصیت‌ها و ساختارهای برنامه‌نویسی درنظرگرفته شده در لهجه برنامه‌نویسی پایتون نیز آشنا شوند. ماژول‌های اصلی پایتون، دامنه وسیعی از خصوصیت‌های برنامه‌نویسی نظیر «کدبندی حرفه» (String Encoding)، غربال و نگاشت را برای ویرایش داده‌ای در مشت برنامه‌نویسان قرار می دهند.

 

در فیض، پایتون یکی‌از شایسته ترین لهجه‌ها برای برنامه‌نویسی برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت محسوب می‌‎شود. پلتفرم‌های گسترش اینترنت لهجه پایتون، علاوه بر ارائه قابلیت و امکان‌های گوناگون و متنوع نظیر رئیس مقر داده، تلاش و سرعت اجرای بسیار خیر و خوبی را برای برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت به ارمغان می آورند.

 

بسط برنامه کاربردی ذیل اینترنت با پلتفرم Flask و Google App Engine

همانگونه که تا قبل از این اشاره شد، پلتفرم Flask برای پباده سازی و ساختن برنامه‌های کاربردی پایین اینترنت در بعد ها کوچک ایده‌آل میباشد. یک کدام از خصوصیت‌های مهم به کار گیری از پلتفرم Flask، قابلیت و امکان بسط یک برنامه کاربردی زیر اینترنت در بازه دوره بسیار کوتاه میباشد. به عبارت دیگر، به کارگیری از پلتفرم Flask، عصر لازم جهت برنامه نویسی اینترنت با پایتون را به صورت قابل توجهی کاهش میدهد.

 

درین بخش، انگیزه شناخت مخاطبان و خوانند‌گان این مقاله با چگونگی پباده سازی و بسط یک برنامه کاربردی زیر اینترنت بی آلایش میباشد. به صورت یگانه، طریق پیاده‌سازی یک برنامه معمولی جهت اکران داده ها آب و هوا با محتویات پویا، با به کار گیری از «واسط برنامه‌نویسی کاربردی» (Application Programming Interface) اکران داده خواهد شد. در حالتی‌که که برنامه‌نویسان تازه کار تصمیم به برنامه نویسی اینترنت یا این که پایتون داشته باشند، این مقاله قادر است نقطه آغاز قابل قبولی برای یادگیری بسط برنامه‌های کاربردی پایین اینترنت باشد.

 

پیش از اینکه کارکشته به بسط برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت در گویش پایتون باشید، لازم میباشد تا نخست لهجه پایتون را روی سیستم دلیل مقصد خویش نصب نمایید. یوزرها و مخاطبان این مقاله میتوانند فراگیری جامع نصب پایتون در سیستم‌های استدلال متفاوت را در اینجا مطالعه نمایند. همینطور، تیم‌ای از یادگرفتن‌های مربوط به یادگیری پایتون و نصب ورژن 2 و 3 پایتون در سیستم‌های استدلال ویندوز، لینوکس و مک نیز در اینجا جمع آوری شده‌است.

 

در‌این مقاله، با طریق ساختن محتویات پویا با استعمال از API و «به‌کاراندازی» (Deploy) آن در پلتفرم Google Cloud آشنا خواهید شد. برای مشاهده برنامه کاربردی زیر وبی که قرار میباشد شیوه پیاده‌سازی آن درین بخش فراگیری داده شود، می توانید به پیوند [+] رجوع نمایید.

 

 

 

 

 

برای ساختن برنامه اکران داده ها آب و هوا و واکشی داده ها آب و هوایی، لازم میباشد تا برای فراهم نمودن کلید API ما یحتاج برای بسط برنامه، به اینترنت‌تارنما Open Weather Map، به آدرس اینترنتی [+] مراجعه شود. ورژن بدون‌پول کلید API، قابلیت ارسال 60 درخواست در دقیقه را بوسیله برنامه کاربردی پایین اینترنت خواهد بخشید. آیکون‌های اکران دهنده حالت آب و هوا، از صورت ظاهری نیکی برخوردار نیستند. به جای به کارگیری از آیکون‌های پیش‌فرض، از گروه متشکل از بیش تر از 200 آیکون اکران دهنده حالت آب و هوا که به وسیله Erik Flowers تهیه و تنظیم گردیده‌اند، به کارگیری میگردد. این موسسه، از روش لینک و پیوند [+] قابل دسترسی می‌باشند.

 

 

 

برای توسعه و گسترش برنامه کاربردی اکران داده ها آب و هوا ، فرآیند ذیل ما یحتاج میباشد:

 

مرحله صفر: نصب Flask (درین بخش، فقط نصب پلتفرم (کتابخانه) Flask فراگیری داده می گردد و یادگرفتن نصب پایتون یا این که PIP را دربرگیرنده نخواهد شد).

مرحله اولیه: تولید ساختار برنامه کاربردی زیر اینترنت.

مرحله دوم: کد نویسی برنامه (نصیب اصلی) با استعمال از کلید API اخذ گردیده.

مرحله سوم: ساخت دو ورقه برای برنامه کاربردی (کاغذ اصلی برای تعیین شهر و برگه اکران داده ها آب و هوا برای شهر تعیین گردیده).

مرحله چهارم: به‌ فعالیت اندازی و آزمایش کردن برنامه پیاده‌سازی گردیده به طور محلی (تحت عنوان مثال، روی لپ‌تاپ).

مرحله پنجم: به‌ عمل اندازی قابل انعطاف‌افزار پیاده‌سازی گردیده در Google Cloud.

مرحله صفر: نصب Flask