سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه قسمت هایی باید در سایت درج شود

 

درج پیوند‌های کانال‌های اجتماعی در وب سایت

توییتر، فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و ... کانال‌های اجتماعی می باشند که امروزه موردپسند طولانی تر مردم واقع گردیده‌اند. 

فعلا اکثری از کانال‌های اجتماعی وجود دارا‌هستند که شما برای پرورش و پیشرفت خویش در کسب‌و‌کارتان، لازم میباشد که در‌این کانال‌ها عضو باشید و داده ها آن ها را در تارنما خویش قرار دهید. این عمل در seo وب سایت‌تان نیز بسیار تاثیرگذار میباشد. کار در کانال‌های اجتماعی و اکران پیوند‌های ارتباطی آن ها در اینترنت‌وبسایت، مارک شما‌را مطرح و شناخته گردیده مینماید.

7. قابل دسترس از شیوه گوشی

تلفن همراه‌های موبایل دیجیتالی و تبلت، معیار ترافیک وبسایت را ارتقاء می دهند. وقتی که یک طراحی سایت در مشهد قابلیت و امکان دسترسی با گوشی را داشته باشد، تعداد مراجعین به  آن تارنما ارتقاء مییابد. 

اندی چو رئیس بخش توسعه و گسترش گوشی بینگ می گوید، 70 درصد فرایندهای تکمیلی در وب سایت‌ها به طور روزمره به وسیله گوشی ها انجام می گردند. این به‌این مفهوم میباشد که اشخاص غالباً از روش گوشی‌های خویش، شغل های اینترنتی را انجام میدهند. در صورتی‌که بخواهند خریدی انجام دهند، جایی بروند و ... اکثراً با گوشی خویش این فعالیت را انجام میدهند. چو میگوید: در صورتیکه کسی در موبایل هوشمند خویش یک رستوران را کاوش نماید به احتمال قادر یک ساعت آنگاه غذای خویش را در آن رستوران میل نموده است. براین اساس وب سایت شما بایستی در دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند، قابل دسترسی باشد. 

 

فرانکل می گوید: تا 2 سال پیش طراحی وب، پباده سازی برای کامپیوتر بود، ولی فعلا اینترنت‌تارنما‌ها پباده سازی می گردند برای هر وسیله‌ای که به وب وصل می شود. درحال حاضر با اعتنا به اینکه تبلت‌ها و تلفن همراه‌ها و لپتاب‌ها هر مورد دارنده سایز و اندازه متفاوتی میباشند. پس چه طور می‌قدرت این‌فعالیت را انجام بخشید؟

(Responsive design) پباده سازی تعاملی: ریسپانسیو کردن یا این که پباده سازی تعاملی، سبب میگردد تا وب سایت شما در هر سایزی اکران داده شود و با کلیه ورقه اکران‌ها سازش داشته باشد. 

شما می توانید یک کد HTML را وارد نمائید که سبب میشود تا نوار کناری وبسایت شما کشیده شود و 20 درصد از پهنا ورقه اکران را در بر گیرد و 80 درصد سایر برای بدنه سایت شما باقی می ماند. ترتیب‌ها قابل تهیه و تنظیم و تصاویر مقیاس پذیر بوده تا بتواند تارنما را در دستگاه‌های بی‌شماری نشان دهد. شما می توانید از  Mobify و بقیه ابزارهای جانور برای تولید ورژن موبایلی وبسایت خویش به کار گیری نمائید.

 

 

8. جواب به سوالهای متداول

مردم در اصلً سوال ها متعددی دارا‌هستند و دوست دارا‌هستند که به سوال های آنان جواب داده شود، شما همان گونه که از روش آدرس اینترنتی، نظرها در تارنما و کانال‌های اجتماعی، سوال های مختلفی را از مخاطبان‌تان اخذ میکنید. می توانید آن‌ها را عده‌آوری فرمایید و جواب‌های بدیهی و مختصر در تارنما خویش اکران دهید. 

سوال ها متداول غالباً راجع به: مواد آیتم به کار گیری در تولید ها، هزینه، پشتیبانی، هزینه حمل و نقل و طرق انتقال، تاریخچه کمپانی و مارک تولیدات میباشد.

 

9. اختصاص یک فضای میزبانی خوب و مطلوب

شما میتوانید یک فضای میزبانی منحصر برای خویش تهیه و تنظیم فرمایید و هر ماه هزینه آنرا پرداخت فرمائید. عدم داشتن فضای میزبانی خوب قادر است از جهات مختلفی برای شما ساخت هزینه نماید. یک وب سایت آرام و نماید، بسیار نا آرزو کننده و خسته کننده میگردد. میزبانی ضعیف، ترافیک وبسایت را معدود مینماید و همینطور بر روی درجه وبسایت هم تاثیرگذار میباشد. 

طولانی تر بخوانید: کسب درآمد از وب با 14 منش پولساز و سوای نیاز به سرمایه

10. چیزهایی که نباید در وبسایت شما قرار بگیرند

این را فراموش نکنید که توان در آسانی میباشد. 

از قراردادن موردها ذیل در وب سایت خویش چشمپوشی نمائید:

• آهنگ

• فلاش، زرق و برق دادن به تصاویر

• هر چیزی که به طور اتومات در برگه تارنما شما گشوده شود (مثل: آهنگ یا این که ویدیو). اینها صرفا وبسایت شما‌را نماید میکنند. 

• داده ها رسانه‌های دیگر (صرفا، دوره لود کاغذ را نماید می‌نماید.)

با رعایت کردن این موردها، شما هم می توانید یک اینترنت‌وب سایت مطلوب و کارآمد برای کسب‌و‌فعالیت خویش، پباده سازی فرمایید و به رونق مارک خویش امداد نمایید.