سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگرفتن نصب وردپرس روی لوکال هاست

 

یادگرفتن نصب وردپرس روی لوکال هاست

وردپرس به قدری با سیستم های متعدد تعامل داراست که حتی می‌توانید آن را روی سیستم خانگی خودتان نیز نصب و فعال‌ساز‌ی نمائید!   طراحی سایت در مشهد برای این فعالیت بایستی طرحی روی سیستم نصب نمائید تا سیستم کامپیوتری شما به صاحبخانه تبدیل گردد و بعد از آن میتوانید سوای نیاز به هاست و دامنه، وردپرس را نصب و تارنما خویش را پباده سازی نمایید و در انتها این داده ها را به یک هاست حقیقی منتقل فرمایید.  اصطلاحا به فضایی که روی کامپیوتر خویش برای میزبانی وردپرس ساخت‌و‌ساز میکنید لوکال هاست گفته می گردد.

 

یادگرفتن نصب وردپرس روی لوکال هاست xampp

یادگرفتن نصب وردپرس در لوکال هاست wamp

فراگیری نصب وردپرس در لوکال هاست لمپ lamp

اکنون بهتر میباشد پاره ای به خصوصیت های کلیدی وردپرس بپردازیم. ببینیم این سیستم رئیس محتوای دوست داستنی دقیقا چه خصوصیتی داراست که اینقدر میان طراحان جا افتاده و کاربردی واقع گردیده؟

 

1- پباده سازی ظواهر و قالب وردپرس

 

 

بعد از نصب و راه‌اندازی وردپرس، هم اکنون نوبت به‌این میرسد تا پباده سازی ظواهر آن را به دلخواه خویش تغییر و تحول دهید که در این زمینه می‌توانید از قسمت اکران> پوسته‌ها مبادرت به انجام تغییرات ظاهری وبسایت خویش فرمائید. پوسته وردپرس، قالب وردپرس یا این که به عبارتی WordPress theme طرح ظاهری سایت شمارا تشکیل میدهند که می‌توانید با به کار گیری از لهجه های گوناگون اپ نویسی همانند Css، بسته های فونت آیکون و… از ظاهری بروز در آن به کارگیری فرمایید. قالب های بدون پول برای وردپرس بسیار زیاد می‌باشند و میتوانید آنها را در سرتاسر وب کاوش فرمائید.

 

بعد از تعیین قالب وردپرس مطلوب، می‌توانید با تغییر و تحول در دکوراسیون المان های متفاوت کاغذ همانند اکران قسمت های دسته بندی، پایانی مطالب، نهایی نظرها و… مبادرت به سفارشی سازی ظواهر وب سایت خویش کرده و قسمت های متعدد را با ذوق و سلیقه مطلوب و دلخواه خویش در وب سایت منحصر به فرد سازی نمایید.

 

خوشبختانه وردپرس در وبسایت قانونی خویش که با نشانی wordpress.org در دسترس میباشد دربرگیرنده منبع عظیمی از اشکال قالب ها و پوسته های وردپرسی می‌باشد که مبنی بر دسته بندی و فیلترهای مطلوب در آن میتوانید مبادرت به جستجوی هرگونه قالب وردپرس همانند خبری، فروشگاهی، فردی، شرکتی و… کرده و از آنان استعمال نمائید. این منبع بزرگ را با اسم مخزن وردپرس میشناسیم. برای دسترسی به مخزن قالب های وردپرس میتوانید به نشانی wordpress.org/themes مراجعه‌نمایید.