سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ایجاد نقاط کانونی در طراحی سایت شرکتی

 

در نوشته‌ی علمی «ساخت و ساز نقاط کانونی در ساخت سایت شرکتی» به چیستی و اهمیت نقاط کانونی در طراحی وب شرکتی طراحی سایت در مشهد  اشاره کردیم. فعلا قصد داریم به شیوه تولید آنها در هنگام طراحی وب اشاره کنیم. برای داشتن نقاط کانونی دیدنی و خوب به ابزارهای ذیل نیاز دارید:

 

تایپوگرافی

در هنگام ساخت‌و‌ساز نقاط کانونی در ساخت سایت شرکتی، المان‌های متنی اهمیت ویژه و خاصی دارا‌هستند. کلماتی که نسبت به سایر جالب‌خیس باشند، در واقع نقاط تأکید شما خواهند بود. در طراحی وب شرکتی، سایز، رنگ، مسافت‌ها (در بین حروف و خطوط) عواملی می باشند که موءثر خواهند بود.

 

تعبیر و تفسیر و توضیح تصویری در طراحی وب سایت شرکتی را بدون شوخی بگیرید

مدام گرافیک نقش مهمی در فروش محصول ها گوناگون داشته میباشد. مولفه‌های گرافیکی میتواند پیام شما‌را با گاز منتقل نماید. مدام یک تصویر یا این که کلیپ می تواند مکان هزاران کلمه و واژه توضیح و تشریح را بگیرد.

 

دکمه‌ها اهمیت ویژه دارا‌هستند

اگر که قصد دارید یک طراحی وب فن‌ای انجام دهید، بایستی دکمه‌های درخواست مبادرت یا این که فراخوان فعالیت را در حق تقدم قرار دهید. این دکمه‌ها در هر تارنما شرکتی رشته‌ای وجود دارا‌هستند و مخاطب را به مقصود وی میرسانند.

 

چینش

یکی مسائلی که در طراحی وب سایت شرکتی و عادی اهمیت ویژه داراست و در جذب یا این که دفع استفاده کننده تأثیرگذار میباشد، چینش صحیح و مطلوب یک تارنما میباشد. اجزای تارنما را هنرمندانه در کنار هم قرار دهید تا کاربر رغبت داشته باشد دوران دوران بیشتری در کاغذ شما بماند و شما‌را تحقیق کند.

 

دکوراسیون درست اجزا، قادر است به ذهن استفاده کننده جهت دهد و تکلیف اورا با اینترنت‌وب سایت شما پر‌نور نماید.

 

فیض گیری

هر ورقه از وبسایت بایستی چیزی برای ارائه به کاربر داشته باشد. در واقع هر برگه از وب سایت خویش را بایستی به شکلی پباده سازی نماید که جذابیت خاص خویش را داشته باشد و ذهن استفاده کننده را به سمت یک قضیه خاص پیروز شود.