سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قواعد استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت

 

پاپ آپ، مزاحم کل عیار یا این که کاتالیزور موءثر ؟

فرض نمائید یک پروژه نو برای طراحی وب به شما واگذار شده‌است و قصد دارید کل علم و تجربه خویش را صرف پباده سازی یک وب سایت خوشگل و کاربردی نمایید. در او‌لین گام کل خصوصیت‌های یک اینترنت‌وبسایت خوب را از ذهن میگذرانید و تصمیم میگیرید تمامی این ایده‌ها را در وبسایت خویش پیاده نمایید. البته شاید مورد نیاز باشد در رابطه این مراحل بیشتر با خودتان تصور کنید. شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که اجرای کل خصوصیت‌های خوب در اینترنت‌وبسایت چه اشکالی میتواند داشته باشد؟

 

درصورتی که بخواهیم به طور بی آلایش این معنا را برای شما پر‌نور کنیم، می بایست به‌این نکته اشاره کنیم طراحی سایت در مشهد که حتی زیاده‌روی در خصوصیت‌های خوب یک اینترنت‌وبسایت هم میتواند خروجی بدی به یاروهمدم داشته باشد. چون فضای اینترنت جایی برای سر و صدا و افراط وجود ندارد. به عبارت دیگر؛ کاربری که وارد وب سایت شما می‌گردد، وقت کافی برای بازدید کل صفحه ها شما ندارد.

 

در حالتی‌که استفاده کننده بخواهد به جواب یک پرسش رسد، بدترین کاری که می توانید انجام دهید این میباشد که او‌را با داده ها مزاحم و غیرکاربردی در وبسایت گم راه فرمایید. البته راه‌حل بهتر چه چیزی است؟

 

چرا دقت به آسانی در ساخت وب سایت اساسی میباشد؟

شایسته ترین رویه‌حلی که میتواند به مذاق کلیه یوزرها خوش بیاید، روش بی آلایش و مینیمال (Minimalism) در طراحی وب سایت میباشد. ترند مینیمال مدتی میباشد که در ساخت سایت اهمیتی متعددی پیدا کرده و استدلال آن هم تماماً پر‌نور میباشد؛

 

استفاده کننده در سریع‌ترین بازه زمانی ممکن و سوای ساخت‌و‌ساز مزاحمت، به محتوای لازم خویش میرسد.

 

در واقع شفافیت و آسانی دو استدلال پهناور در پیروزی تارنما شما خواهد بود به دلیل آنکه این دو دلیل به عبارتی خصوصیت‌هایی میباشد که آیتم پسند کلیه بازدید کنندگان فضای اینترنت میباشد. به عبارت بی آلایش‌خیس، وقتی که تحت عنوان یک طراح وب سایت رضایت مخاطب را در حق تقدم قرار می‌دهید، یعنی یک گام به پیروزی مجاورت گردیده‌اید.

 

البته در صورتیکه بخواهیم به طرف دیگر سکه هم نگاهی بیاندازیم، بایستی بگوییم که خواسته ما از آسانی و شفافیت این وجود ندارد که ابزارهای تاثیرگذار در فروش و بازاریابی را فراموش نمائید.