سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نبایدهایی درباره استفاده از پاپ آپ در موبایل

 

اشکال پاپ و تفاوت سعی آنان

اذن دهید نخست ببینیم پاپ‌های فعلی چه ظاهری دارا هستند، با چه هدفی از آن ها استعمال می شود طراحی سایت در مشهد و ابداً چرا بایستی آنها را در پروژه های ساخت سایت به کار گیری کنیم.

 

Modal: یکی رایج‌ترین گونه های پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو می گردند. این نوع از پاپ آپ‌ها معمولاً به محض آمدن شما به تارنما، در تحت یا این که کناره کاغذ ظواهر می شوند.

 

Interstitial: این نوع از پاپ آپ با ورود شما به تارنما، کل ورقه را پوشش میدهد و برای مشاهده محتوای شیت می بایست در آغاز از شر آن خلاص گردید.

 

Notification Bar: این سبک معمولا مشابه به یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که تحت‌ترین نصیب ورقه قرار می گیرد.

 

 

به کارگیری از پاپ آپ لزوما فعالیت اشتباهی وجود ندارد. در واقع مهم ترین فاکتوری که بر کیفیت پاپ آپ تاثیر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و شیوه دسترسی مخاطب به فضای مهم برگه میباشد. مثال های پایین را میتوان گزینش های صحیح برای استعمال از پاپ آپ دانست.

 

5 استدلال خوب برای به کارگیری از پاپ‌ آپ در تارنما

ممکن میباشد گمان گنید گوگل ارتباط خیر با پاپ آپ‌ها (به خصوص پاپ آپ موبایلی) ندارد و بهتر میباشد که ذیل هر قوانینی از آن ها خودداری کنید؛ البته با درک کردن  ادله تحت، به‌این سود میرسید که که در‌حالتی که از روش صحیح وارد گردید، پاپ آپ‌ها نقش یک کاتالیزور بسیار اساسی و مفید را ایفا می‌نمایند.

 

جلب دقت: حقیقت این میباشد که امروزه اشخاص وقت کافی برای انجام شغل های خویش ندارند؛ به همین ادله به کارگیری از پنجره‌های کوچکی که دربردارنده پیام‌های اساسی میباشند، بسیار جلب دقت می‌نمایند.

جنبه روانشناختی: دیده بشر از دید روانشانسی به عنصرها و پنجره‌های کوچک و رنگی که دارنده افکت‌های خوشگل باشد بیشتر جذب میگردد.

انعطاف پذیری بالا: کاربرد پاپ آپ‌ها دیگر صرفا منتهی به تبلیغات اذیت کننده نمیشود. فعلا، میتوانید از آنان در هنگام ورود به وبسایت، پس از اسکرول کردن یا این که پیش از خروج استفاده کننده استعمال فرمایید.

ظواهر پاک: همان گونه که پیش از اینً در پیشگفتار اشاره کردیم، مینیمال بودن یکی‌از مهم ترین موادتشکیل دهنده در مراقبت زیبایی و آسانی وبسایت میباشد. بنابریان در صورتیکه پیامی دارید که دربردارنده داده ها اساسی و موردنیاز برای مخاطب میباشد، میتوانید با به کارگیری از پاپ آپ، فارغ از اشغال کردن فضای کاغذ این پیام را در دست بازدید کننده وبسایت خویش قرار دهید.

ارتقا نرخ تبدیل: یکی‌از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار در مسئله طراحی وب آزمایشی دیدنی در رابطه نقش پاپ آپ‌ها در نرخ تبدیل مشتری انجام داده میباشد. طبق حاصل بدست آمده، به کارگیری از پاپ‌ها نرخ تبدیل مشتری را تا 3 درصد ارتقا می دهند. در صورتیکه در پباده سازی و کاربردی بودن پاپ‌ آپ‌های تارنما خویش توجه فعالیت به خرج دهید، این عد تا 9 درصد ارتقا مییابد.

نبایدهایی در رابطه به کارگیری از پاپ آپ در گوشی

کمپانی گوگل در نصیب راهنمای Webmaster Blog از برنامه نویس ها درخواست می‌نماید که پاپ‌های تبلیغاتی را به طور هدفمند برای یوزرها فردی‌سازی نمایند تا کاربر با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود. برای کسب داده ها بیشتر توصیه می کنیم نوشته‌ی‌علمی seo تلفن همراه را در وبسایت وبسیما مطالعه فرمایید.

 

گوگل جریمه مشقت برای آن دسته از اینترنت‌وبسایت‌هایی که از پاپ آپ‌های تحت به کار گیری می‌نمایند در حیث گرفته میباشد:

 

پاپ آپ فورا بعداز ورود به کاغذ به مخاطب نشان داده میشود.

پاپ‌ آپ‌ محتوای ورقه تارنما را مخفی می‌نماید و دسترسی به محتوای مهم نیست.

پاپ‌ آپ مجموع فضای برگه را پوشش می دهد.

18 ضابطه اصلی برای به کارگیری درست از پاپ آپ

رعایت این ضوابط موجب می‌شود که نرخ تبدیل پاپ آپ شما بیشتر گردیده و استانداردهای متبوع گوگل که بر بهینه سازی تارنما نیز تاثیرگذار می‌باشند رعایت خواهد شد.

 

هیچ وقت سوای غرض از پاپ‌ آپ‌ها استعمال نکنید به این دلیل که اینکار منجر می شود وقت یوزرها گرفته گردیده و در سود اعتماد آنان را از دست بدهید.

پاپ آپ را به گونه ای پباده سازی فرمائید که از نظر ظاهری با وبسایت شما هماهنگ باشد.

ریسپانسیو بودن پاپ آپ یک دستور ضروری در ساخت سایت محسوب میشود.

از متن های کوتاه و صریح استعمال نمائید.

دکمه یا این که پیام شما در پاپ آپ می بایست روشن و در دسترس باشد.

در فراهم کردن داده ها یوزرها خویش زیاده‌روی نکنید و صرفا نشانی پست الکرونیکی آن ها را اخذ فرمایید.

محتوای پاپ ‌آپ بایستی با محتوای جانور در کاغذ دارای ارتباط باشد.

به یوزرها بازه زمانی کافی برای ارزیابی تارنما بدهید و تا مکان ممکن از پاپ‌ها در برگه نخستین وب سایت خویش استعمال نکنید.

همسو با ضوابط گوگل در پاپ آپ گوشی (اشاره گردیده در ابتدا) جنبش نمائید .

موردنیاز وجود ندارد پاپ‌ آپ‌ در ورژن تلفن همراه و دسکتاپ یکسان باشد، برای هر دستگاه یک پاپ آپ منحصر پباده سازی نمائید.

یک خط مش خروج (دکمه X) برای بستن پاپ آپ در مشت مخاطب بگذارید.

پاپ آپ را دست‌کم 5 ثانیه بعد از ورود مخاطب به برگه به وی نشان دهید.

از پاپ‌های تکراری در صفحه ها متفاوت تارنما استعمال نکنید.

در حالتی‌که قصد دارید اعتنا مخاطب شما فقط به یک چیز جلب خواهد شد، پنجره پاپ آپ خویش را در راس شیت قرار دهید.

در شرایطی‌که قصد دارید یک توصیه ویژه یا این که تخفیف ویژه را به مخاطب اطلاع دهید، به مکان پاپ آپ از Sticky Bar استعمال فرمائید.

در صورتی محتوای پاپ آپ شما خیلی ما یحتاج استفاده کننده وجود ندارد، پاپ آپ خویش را در کناره شیت قرار دهید.

از پاپ‌ آپ‌های فردی سازی گردیده مخاطب سود ببرید تا کاربر شما دقت بیشتری به محتوای پاپ آپ داشته باشد.

در حالتی که پاپ آپ یک توشه بوسیله استفاده کننده بسته شد در صفحه های دیگر وبسایت یا این که مراجعات بعدی نباید اکران داده خواهد شد.

 

توده بندی

چنانچه محتوایی با ارزش و ویژه برای یوزرها وب سایت خویش دارید یا این که می خواهید به طوری بازدیدکنندگان وب سایت خویش را ارتقاء دهید، به کارگیری از پاپ‌ آپ به طور کاملً منطقی و حتی ما یحتاج میباشد.

 

تلاش نمایید با استعمال از امتحان و اشتباه و بازخوردی که از یوزرها خویش میگیرید، عنصرها متعدد پاپ آپ مانند پباده سازی ظاهری، محتوا، CTA، جای و دوران اکران آن را به طوری پباده سازی نمایید که مخاطب با دیدن پاپ آپ در یک ورقه از وب سایت، صرفا به تاءمل بستن آن نباشد!

 

بنظر شما به کارگیری از پاپ آپ چقدر بر نرخ تبدیل مشتری و جلب دقت یوزرها تاثیرگذار میباشد؟ آیا آزاردهنده بودن آن‌ها موجب میگردد که از این ابزار به کار گیری نکنیم؟