سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت خبری | طراحی پورتال خبری

 

با اعتنا به توسعه و گسترش روز افزون وب و وسعت گسترده یوزرها که از روش تلفن همراه وارد وب سایت های  طراحی سایت در مشهد خبری می‌شوند، ساخت سایت خبری برای مولفان به یک گرفتاری تبدیل شده‌است. ساخت سایت خبری همچون بقیه تارنما ها مستلزم دانش ودانش اختصاصی به خویش میباشد.

 

نخست از شما دعوت می گردد به فولدر صوتی ساخت سایت خبری و راهکارهای ارتقاء ترافیک و جذب یوزرها برای وب سایت شما گوش فرا دهید به این دلیل که این پادکست طراحی وب های خبرگزاری را از نگاهی گوناگون محاسبه کرده است.

 

پخش‌کننده صوت

 

00:00

00:00

 

برای ارتقاء یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و تحت به کارگیری نمائید.

وب سایت خبری باید تخت گاز بارگذاری گردد تا کاربرانی که تارنما را گشوده می نمایند فارغ از وقفه و با یک مدت انتظار کوتاهی محتوای مجموع ورقه را مشاهده کنند به این دلیل‌که برای شما نیز احتمالا اتفاق افتاده که زمانی در گوگل مطلبی را کاوش میکنید معمولا چندین وب سایت خبری که در ورقه نخستین گوگل نمایش داده میشود را در تب های نو گشوده میکنید و هرمورد زودتر بارگذاری شد به سراغش خواهید رفت لذا اهمیت سرعت بارگذاری وبسایت خبری حتی‌د‌ر حد 2 ثانیه نیز آشکار می‌شود.

 

از پروتکل هایhttps به مراد حفاظت از صفحه های و داده ها کاربرانش پشتیبانی نماید.

 

پباده سازی پورتال خبری در شرایطی‌که که به خیر صورت بپذیرد می‌تواند منفعت هنگفتی را قسمت مولفین خبر نامه ها بکند.

 

اهمیت ساخت سایت خبری چه می باشد؟

در صورتیکه شما تحت عنوان یک طراح تارنما خبری یا این که نویسنده به حد کافی علم برای ترکیب خبر‌ها و تبلیغات و کلاً ساخت و ساز مقر خبری را دارید. ما‌را دنبال نمایید؛ چون میخواهیم از کل نکات ریزی که قادر است منجر برد سایت های خبری خواهد شد حرف کنیم. ولی این نکات تنها مرتبط با پباده سازی داخلی وبسایت است. نکات فنی و استاندارد های کد نویسی اکثری میباشند که از اهمیت متعددی برخوردارند و می بایست بوسیله یک کمپانی ساخت سایت آیتم ارزیابی قرار گیرند. با ما یاور باشید.

 

مثال ساخت سایت خبری

چرا می بایست در پباده سازی پورتال خبری از کنتراست رنگ مطلوب به کار گیری کنیم؟

در حالتی‌که شما توجه کرده باشید، از او‌لین خبرنامه ها تا مجله های کنونی در شیت های خاکستری پر‌نور و با تایپ مشکی منتشر میگردند ولی چرا؟ جواب بسیار شفاف میباشد. این رنگ ها با چشمان شما به طور کامل سازگار میباشند، از این رو شما تحت عنوان یک خواننده کمترین ایراد را در قرائت آن‌ها دارید. شما در رنگ بندی ساخت وب سایت خبری خویش بایستی از رنگ های که دیده نواز می باشند به کارگیری نمایید البته این رنگبندی نباید دیده مخاطب را آزار دهد.

 

به عنوان مثال به کارگیری از رنگ صورتی در بکگراند نارنجی رنگ به هیچ عنوان مطلوب دیده وجود ندارد. همینطور شما برای آیکون ها و رمز فصل ها بهتر میباشد از رنگ های زبان (پر رنگ) مثل آبی‌رنگ یا این که قرمز رنگ استعمال نمائید.