سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل طراحی سایت

 

درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شمارا با فرایند   طراحی سایت در مشهد   برای داشتن یک تارنما خوب آشنا کنیم.

 

غرض اساسی از داشتن یک وبسایت برقراری ارتباطی خوب و شبانه روزی با مخاطبین تارنما میباشد که مدیران شرکتها برای جلب رضایت مشتریان و ساخت‌و‌ساز درآمد بالا از روش فروش تولید ها در وبسایت و یا این که معرفی مارک خویش به قشرها متفاوت جامعه مبادرت به ساخت وب سایت میکنند.

 

 

 

ابتدایی ترین فرایند ساخت سایت مشخص و معلوم شدن نوع عمل وبسایت میباشد و اینکه بدانید از وب سایت چه انتظاری دارید. داشتن یک وبسایت می تواند برای بعضا از شرکتها صرفا جنبه آگهی داشته باشد تا با قرار دادن عکس و متن در بخشهای گوناگون وب سایت نوع کار کمپانی خویش را ذکرکرده ، مارک و نوع سرویس ها خویش را معرفی نمایند. بعضا از شرکت های دیگر با ارائه سرویس ها آنلاین ، مبادرت به ساخت درآمد از روش تارنما خویش میکنند و تولید ها خویش را به فروش می‌رسانند. از سایر فعالیتهای یک وبسایت می شود به سایتهایی با محتوای اشتراک گذاری پوشه ، شبکه های عمومی ، فروم ها و سایتهای آموزشی نیز اشاره نمود.

 

در مرحله آنگاه بایستی تعداد یوزرها تارنما و وسعت اطلاعاتی که در تارنما قرار میگرید را مشخص و معلوم نمود. به صورت نمونه در شرایطی که مسئله وبسایت مرتبط با دانشکده و یا این که مکتب باشد در آستانه فعالیت سایت مخاطبین بخش اعظمی خواهد داشت.

 

 

 

یکی از دیگر از فرآیند ساخت وب سایت گزینش اسم دامنه (Domain) میباشد. دامنه به عبارتی اسم وبسایت شما میباشد و با وارد کردن اسم دامنه در مرورگر میتوان آن سایت را مشاهده نمود. گزینش اسم دامنه یک کدام از مهم ترین فرایند ساخت وب سایت میباشد به این دلیل که به عبارتی مارک اینترنتی شما محسوب گردیده و بهتر میباشد یک اسم کوتاه و مربوط به اسم کمپانی و یا این که خدماتی که در تارنما ارائه میدهید تعیین نمائید. دامنه را میتوان یک، سه و پنج ساله با پسوند های متعدد خریداری نمود که به بعضا از آن ها اشاره می کنم: .com .ir , .net , .org , biz , .info  و… که بسته به نوع عمل تارنما میتوان آن را تعیین نمود. اما پسوند .com و .ir را میتوان برای همگی سایتها با هر فعالیتی تعیین کرد که .ir نشان دهنده اهل ایران بودن وب سایت است.

 

خرید فضای هاست (Host) و یا این که به عبارتی میزبانی اینترنت از سایر فرایند طراحی وب سایت میباشد. هاست در واقع به عبارتی فضایی میباشد که وبسایت شما در آن فعال سازی می گردد و مطالب متعدد وب سایت در آنجا قرار داده می‌گردد. براین اساس بسته به وسعت داده ها میبایست فضای هاست را خریداری نمود. کمپانی دنیا وبسایت در کنار پباده سازی یک سایت قشنگ و پویا ، فضای هاست و دامنه (.ir) بدون پول به یاروهمدم پشتیبانی یک ساله را نیز ارائه می‌دهد.

 

 

 

از سایر پروسه طراحی وب ظواهر گرافیکی آن میباشد که بسته به نوع کار وب سایت می تواند گوناگون باشد. بدین ترتیب تعیین قالب مطلوب وبسایت قادر است شمارا در معرفی خدماتی که ارائه میدهید امداد رساند. و در غایت وارد کردن داده ها مرتبط با محتوای وبسایت میباشد که در فضای هاست آپلود میگردد.

 

کمپانی عالم تارنما با ارائه سرویس ها در قضیه پباده سازی و پشتیبانی وبسایت می‌تواند شما‌را در داشتن یک وبسایت کمک رساند. حالا از مشورت مجانی کارشناسان مجرب در همگی فرایند ساخت وب سایت منفعت ببرید.