سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه طراحی سایت

بها ساخت سایت
در زاوش ما بر این یقین هستیم که هر مشتری نیازمندی های خاص خودش را داراست و یک ورژن را برای دو مشتری نمی دهیم! طراحی سایت در مشهد ما لیست دقیقی از نیازهای شما و خدماتی که قرار میباشد برای وب سایت شما ارائه خواهد شد تهیه و تنظیم می‌کنیم و انتخاب هزینه آخری را بر طبق آن انجام خوا هیم بخشید.
یکی‌از مطرح ترین فاکتورهایی که در ارزش ساخت وب سایت تاثیر گذار خواهد بود این میباشد که در آغاز نوع تارنما خویش را معلوم نمائید. در کمپانی زاوش ما سایت ها را به سه مجموعه تقسیم بندی میکنیم و مبنی بر این مجموعه ها هزینه ساخت وب سایت مشخص و معلوم شود.
کلیه تارنما های پباده سازی گردیده در زاوش قالبی منحصر دارا هستند و برای هر مشتری جدا اپ نویسی انجام گردد.
وبسایت شرکتی
مراد از وبسایت شرکتی، اینترنت سایتی میباشد که در آن شما مبادرت به معرفی تولیدها، سرویس ها و کسب و عمل خویش خواهید کرد. این سایت ها تجهیزات مبنا ای همه سایت ها را دارا خواهند بود. امکاناتی نظیر: برگه در رابطه ما، برگه تولید ها، برگه سرویس ها، شیت آلبوم، کاغذ تماس با ما، معرفی مشتریان و صفحاتی که مجموع گروه را معرفی خواهند کرد.
تارنما فروشگاهی
خواسته از وبسایت فروشگاهی اینترنت سایتی میباشد که علاوه بر معرفی تولید ها، سرویس ها و کسب و فعالیت، این قابلیت و امکان را به مشتریان می‌دهد تا بتوانند تولید ها و سرویس ها شمارا به طور آنلاین خریداری نمایند و از روش درگاه پرداخت بانکی، هزینه توصیه خویش را پرداخت کنند. درین نوع وبسایت ها پنل مدیریتی دربرگیرنده گزارشاتی از سفارشات مشتریان و داده ها هر مشتری را نیز دربرگیرنده شود.
سایت های فروشگاهی زاوش قابلیت و امکان اتصال به کلیه درگاه های پرداخت بانکی را نیز دارا‌هستند و هر تعداد درگاه بانکی که مشتری نیاز داشته باشد و جواز آن را از خزانه دریافت نموده باشد، قابل پیاده سازی میباشد.
سایت های سفارشی
یک کدام از دیگر از تارنما هایی که ما در زاوش مبادرت به گسترش آن خوا‌هیم کرد، وبسایت های سفارشی خواهد بود. همانگونه که فراتر تشریح شد، همه تارنما های پباده سازی گردیده در زاوش دارنده پباده سازی یکتا و سفارشی برای هر مشتری هستند، البته خواسته از این دسته از تارنما ها، ظواهر سفارشی گردیده وجود ندارد. بلکه امکاناتی میباشد که از عرف سایت های شرکتی و فروشگاهی بیرون هست.
معمولا مشتری این دسته از تارنما ها سازمان هایی می باشند که می‌خواهند بخشی از مراحل سازمان که به طور کاغذی یا این که با استعمال از پوشه اکسل انجام میشود را مکانیزه نمایند و در قالب قابل انعطاف افزاری پایین اینترنت، نیازمندی خویش را رفع نمایند. دسته دیگر از مشتریان این دسته از سایت ها نیز شروع آپ هایی می باشند که نیاز دارا‌هستند ایده ای نو را با به کار گیری از بستر های قابل انعطاف افزاری پیاده سازی نمایند.