سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 ویژگی پنل مدیریت محتوای وردپرس

 

10 خصوصیت پنل رئیس محتوای وردپرس | مزایای ساخت سایت با وردپرس

در‌این نوشته‌ی‌علمی کوتاه به نظارت 10 خصوصیت پنل رئیس محتوای وردپرس اشاره می‌کنیم ، طراحی سایت در مشهد پنل رئیس محتوایی که بیشتراز 40% وب سایت های دنیا با آن تاسیس شده است !!! دنیای اینترنت هر روزه با توسعه و گسترش تارنما های کسب و فعالیت آنلاین مواجه می گردد. ادله این فرمان عشق و علاقه روزافزون کارفرمایان و صاحبان کسب و فعالیت به تبلیغات اینترنتی میباشد.با ورود وب سایت های تجاری به دنیای اینترنت فضای رقابتی وسیع ای در بین این وب سایت ها به وجود آمده میباشد.تصور عمده یوزرها این میباشد که وب سایت هایی با رابط کاربری دیدنی و کارایی بی نقض مدام موفق این رقابت می‌باشند، ولی این کفایت نمیکند.

در اینجاست که توسعه و گسترش CMS ( سیستم رئیس محتوا ) به صحنه می‌آید. در واقع این سیستم مدیر محتواست که می تواند مخاطبان خاص را به سمت وب سایت شما هدایت نماید و یا این که یوزرها پیشین شمارا راغب نماید که به تعقیب کردن شما ادامه دهند.

 

 

 

 

 

سیستم مدیر محتوا چه می‌باشد؟

در کل CMS ( سیستم رئیس محتوا ) یک اپلیکیشن یا این که گروه ای از چند اپلیکیشن کنار هم میباشد که برای ساخت و مدیر محتوای دیجیتال در اشکال متفاوت پباده سازی شده‌است. محتوای دیجیتال می تواند مشتمل بر تصاویر، فیلم ها، مقاله‌ها و بقیه محتواهای صوتی و تصویری گردد. ورد پرس، جوملا، دروپال و … یک سری سیستم ادله دوست داستنی CMS می‌باشند. CMS میتواند محتوای آنلاین را به طور ساختاری رئیس نماید و یوزرها را کارکشته به دستکاری، حذف، بازیابی و نشر سریع مطالب در تارنما می نماید.

 

وردپرس ( Word Press ) چه میباشد؟

دوست داستنی ترین و پر استفاده ترین سیستم رئیس محتوا در دنیای اینترنت! پیش از درک کردن خصوصیت های کلیدی سیستم مدیر محتوای وردپرس بهتر میباشد بدانیم وردپرس دقیقا چه می‌باشد و چه طور به مدیر محتوا می‌پردازد.

وردپرس یک سیستم رئیس محتوای منبع گشوده (Open-Source) بر شالوده لهجه PHP درج شده و مقر داده آن MySQL میباشد. اگرچه وردپرس تحت عنوان یک پلتفرم وب لاگ نویسی در سراسر دنیا دارای اسم و رسم میباشد ولی عملکرد آن عظیم خیس از تصور مردم میباشد.

پلتفرم وردپرس در خویش دنیایی از پوسته ها (Themes) و افزونه ها را در خویش مکان داده میباشد. با افزونه دوستداشتنی ووکامرس (WooCommerce) اشخاصی با کمترین داده ها می توانند فرشگاه آنلاین کوچک خویش را به آسانی فعال‌ساز‌ی نمایند. در واقع وردپرس یک پلتفرم کار کشته و مطمئن برای رئیس محتوای کسب و فعالیت شماست.

فعلا ما قریه ادله قابل توجهی خوا‌هیم داشت که چرا بسط اینترنت WordPress برای کسب و عمل شما در سال 2019 و بالاتر از آن ترجیح داده میگردد.

 

این مقاله رو هم بخونید |   یادگرفتن ستاره دار کردن مطالب در گوگل

و البته می رسیم به 10 خصوصیت پنل مدیر محتوای وردپرس :

 

1- دسترسی و استعمال سهل وآسان

در هر هنگامی می‌توانید سوای محدودیت به وردپرس دسترسی داشته باشید و یا این که یک‌سری مخاطب با سطح ها دسترسی متفاوت از هر کجا می‌توانند به وردپرس دسترسی داشته باشند. شما حتی می‌توانید وبسایت وردپرس را فارغ از به کار گیری از علم نرم‌افزار نویسی به طور فردی به کارگیری نمائید. سیستم رئیس محتوای ورد پرس شما‌را قدرتمند میسازد تا بروزرسانی پست ها، افزودن صفحه های تازه، تصاویر و فیلم ها را بی وقفه و شکل روزمره ادامه دهید.

 

2- خصوصیت های بی سابقه

وردپرس مشتمل بر خصوصیت های عالی رئیس یک دست لینک و پیوند، همگام با موتورهای جستجو گر و ساختار غربال اتومات میباشد که قالب بندی مطلوب متن را در وب لاگ ها یا این که مقاله‌ها ارائه می‌دهد.از سایر خصوصیت های بی سابقه وردپرس امکان بهینه سازی ( seo موتور کاوش) بالا که می تواند فرصتی بهتر برای ورود به صفحه های بالای SERPs (  صفحه های حاصل موتور های کاوش ) برای شما ساخت نماید. وردپرس این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد تا در اختیار گرفتن بدون نقص بر صفحاتی که می خواهید در سکو بندی فراتر در موتور های کاوش قرار گیرند داشته باشید.

 

3- توسعه آسوده

از مزایای طراحی وب سایت با وردپرس میتوان به  خصوصیت های منحصربه‌فرد پباده سازی و ابزار های ارائه گردیده آن اشاره نمود از یک وب لاگ فردی تا یک وب سایت ماهر را به راحتی مخلوط بندی کرده و یا این که توسعه و گسترش دهید.

سهولت در بروزرسانی وب لاگ ها نقش بزرگی در ارائه محتوای -نو شما به مخاطبان و مشتریان شما ایفا میکند.به جز بلاگ، شما میتوانید با به کارگیری از افزونه های سفارشی، خصوصیت های مورد نیاز را در سایت وردپرس اضافه یا این که تغییر و تحول دهید. افزونه های بدون پول و یا این که قابل خرید وردپرس به شما درباره‌ی تغییر و تحول نیازهای کسب و فعالیت و رقابتی آنلاین در اکنون رویش یاری می نماید.