سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا تمام مشاغل از اهمیت داشتن وبسایت مطلع هستند؟

 

آیا کل شغل ها از اهمیت داشتن سایت آگاه میباشند؟

هفته پیشین بدین اندیشه می‌کردم که چه تعداد از شغل ها تارنما ندارند طراحی سایت در مشهد و از اهمیت داشتن تارنما با خبر نیستند؟

 

با دقت به آمارها و گزارشات ، 44 تا 51 درصد شغل ها کوچک تارنما ندارند. هنگامی برای اولی توشه این آمار ها را دیدم به مشقت توانستم اعتقاد کنم. با مراجعه به لیست مطب دندان پزشکان ، متوجه شدم که اکثر آن‌ها وبسایت ندارند. و متوجه شدم که آمارهای ارائه گردیده در زمینه ی مشاغلی که وبسایت ندارند درست میباشد.

 

شوکه شدم و تصمیم گرفتم نوشته‌علمی ای بنویسم تا بتوانم اهمیت داشتن یک تارنما را نشان دهم تا آن‌ها بتوانند مشتریان خویش را نگهداری نمایند و یا این که اصلی خیس از آن ، مشتریان جدیدی کسب نمایند.

 

این نوشته‌علمی مجموعاَ خلاصه ای از دلایلی برای داشتن یک وبسایت برای شغل ها کوچک پرداخته میباشد.

 

هر کسب و کاری می بایست یک سایت داشته باشد چون تارنما ها هزینه بسیار مقداری را به کسب و امور عرضه میکنند و تاثیرات فوق العاده ای در تبلیغات ، بازاریابی و در غایت فروش دارا‌هستند.

 

امید‌وار‌یم این نوشته‌علمی به شما در انتخاب این که داشتن یک سایت به کسب و فعالیت شما یاری می نماید یا این که نه ، یاری دهد.

 

در پی به چک 9 ادله می‌پردازیم :

 

93 درصد از تصمیمات خریدی که شغل ها دارا هستند به وسیله کاوش در موتور کاوش آغاز می‌شوند

به خواسته فراهم کردن مشتریان نو ، بایستی فهم فرمایید که در تمامی جا حضور داشته باشید. مخصوصا با اعتنا به اینکه ترازو دسترسی اشخاص به وب ارتقاء یافته و کلیه پیرو خرید های آگاهانه می باشند، ترازو سرچ های موتورهای کاوش (به ویژه گوگل) نیز ارتقا چشمگیری داشته میباشد.

 

در دنیای امروز جایی که اکثر اشخاص بیشتر از این که در بازارها پیرو خرید باشند ، برای جستن کالای موردنظر خویش بیش خیس به وب پناه می‌برند.

 

در اینجا با دقت به اینکه اهمیت داشتن تارنما بر روی کسب و امور آیتم دعوا نوشته‌علمی میباشد ، وب را به صورت خاص یک موتور کاوشگر مانند گوگل ، یاهو ، بینگ میدانیم.

 

پهناور ترین و پرکاربردترین موتورهای کاوش عبارتند از :

 

Google

Yahoo

Bing

این موتورهای کاوش، سه موتور پهناور (در آن توصیه)می باشند و بیشتراز 90 درصد تمام جستجوها را اکانت می‌نمایند. گوگل با حدود 6 آیتم از هر 10 جست و بازرسی بیش‌ترین مقدار را دارااست.

 

با دقت به آمارها 93 درصد از تصمیم خرید مشتریان  با کاوش در موتورهای کاوش ابتدا میشوند براین اساس در شرایطی که تارنما ندارید ، صرفا 7? از بازار خویش را می فروشید. صحت دارد ، شما سایز بالقوه کسب و عمل خویش را 93? کاهش می دهید.

 

این آمارها درباره‌ی خرید مشتریان عمده بود البته مشتریانی که خریدهای جزئی هم دارا هستند آماری بسیار بالا دارا هستند و حدود 40 تا 50 درصد از خریدهای آنان نیز با کاوش در موتورهای کاوش شروع میشود.

 

ماهر بودن

در شرایطی‌که در بعدازظهر امروز سایت ندارید ، نصیب خیر از بازار وجود داراست که حتی شمارا تحت عنوان آیتم ای در لحاظ نمی گیرد.

 

در مواقعی که شرکتی با تامین کننده ای در رابطه میباشد و پیرو خرید از آن تامین کننده میباشد هنگامی می بیند که آن تامین کننده سایت ندارد نظرش درباره با آن کمپانی و اعتبارش منفی گردیده و یا این که عشق اش کاهش می‌یابد و بعبارتی با خویش می‌گوید اینجانب چرا از چنین شرکتی با این ضعف خرید کنم؟

 

براساس تجربه ما اکثر عموم چنین فکری دارا هستند. اما ممکن میباشد برخی اشخاص چنین فکری نداشته باشند ولی احتمالاً 80 درصد از عموم نسبت به کمپانی هایی که سایت ندارند ، لحاظ نیکی ندارند.

 

 

 

سهولت دسترسی

تارنما ابزاری میباشد که دسترسی اشخاص به شمارا سهل می نماید و به آنان این قابلیت و امکان را می‌دهد تا در رابطه کمپانی شما مطالعه نمایند. و در زمینه ی اینکه شما چه کاری می‌کنید اطلاعاتی را در چنگ مردم قرار میدهد و قابلیت جواب به کاربرانی که از شما سوالاتی دارا هستند را آماده می نماید.

 

با داشتن یک تارنما اشخاص میتوانند با جستجوی اسم کمپانی شما در موتور جستجوی گوگل ، یاهو و بینگ را پیدا نمایند.