سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ مطلوب وب سایت

 

رنگ تارنما

 

 

19. از ابزارها و شیوه های مخلوط رنگ به کارگیری نمائید

تیم رنگ های پیش ساخته ، تعیین های متعددی را برای طراحان قابل انعطاف افزارها مهیا آورده اند ، طراحی سایت در مشهد برای پباده سازی رابط کاربری اینترنت می‌توانید از ابزارهای تحت برای تعیین رنگ به کارگیری نمایید :

color.adobe.com : سایتی که به راحتی می‌توانید حالتهای متعدد چرخه رنگ را در آن تعریف‌و‌تمجید کرده و ادغام رنگ متبوع را بدست آورید ، همچین از تم های رنگی که طراحان دیگر در تارنما ساخته و به اشتراک نهاده اند به کارگیری کنید.

flatuicolorpicker.com : سایتی موثر برای گزینش رنگ در پباده سازی های فلت

paletton.com : این وب سایت نیز همچون تارنما adobe قابلیت انتخاب ادغام در چرخه رنگ و تصاحب کردن کد رنگ متبوع را داراست.

Colourlovers : یکی منابعی میباشد که دامنه های رنگی مختلفی را به اکران میگذارد ، رنگ های زیادی برای به کارگیری در اطلاع رسانی ها ، پباده سازی پکیج و طراحی سایت وجود دارااست ، شما می‌توانید رنگ بندی های گوناگون را در نصیب پترن ، پالت های رنگ و نوشته‌ی علمی های مربوط به این قضیه و مذاکره ها پیدا نمائید.

ColorBlender : در ColorBlender تعداد متعددی از ترکیبات رنگ در دسترس قراردارد و شیوه بسیار خیر برای گزینش راحت و سریع رنگ ها میباشد.

Colr.org : این اپ غرض به کارگیری از رنگ تحت عنوان یک تفریح را تحقق میبخشد و تصویر شمارا بار گذاری می نماید شایسته ترین رنگ ها را از آن استخراج نمایید.

 

 

 

20. تازگی

در صورتی‌که طراحی وب سایت شما تازگی و شادابی داشته باشد مطمئن باشید که به عبارتی احساس به مخاطب شما منتقل میشود ، آری صحیح متوجه شدید سایتها هم می توانند احساس درونی خویش را به بشر منتقل نمایند ، در شرایطی‌که وب سایت شما اندوهگین و تیره باشد مطمئنا هر فردی که وارد وبسایت شما بشود اندوهگین شود و در صورتی تارنما شاداب و مالامال انرژی دارید به عبارتی انرژی به استفاده کننده هم انتقال میابد ، معمولا در طراحی وب ورزشی ، آوا و فروشگاهی اصل لبریز انرژی بودن و انتقال احساس خوب به مخاطب رعایت می‌گردد.

 

 

 

21. از طیف رنگ های طبیعی به کار گیری نمائید

رنگ های طبیعی بسیار دل نواز خیس از رنگ های تصنعی می‌باشند ، رنگ هایی مانند سبز ، آبی رنگ و قرمز رنگ خیلی پر‌نور سبب خسته شدن دیده بازدیدکنندگان و شکاف کردن سایتتان می‌شود همینطور می بایست دقت داشته باشید رنگ های اول مانند قرمز رنگ ، رنگ زرد و نارنجی رنگ برای وبسایت های مرتبط با آشپزی می‌تواند موثر باشد.

 

رنگ ساخت وب سایت

 

 

طریق های گزینش رنگ color scheme :

به‌تدریج ممکن میباشد وبسایتی را با به کار گیری از صرفا یک رنگ پباده سازی فرمائید ، میتوانید رنگ های مختلفی را گزینش نمایید البته تعیین رنگ ها به صورتی که به سایت شما ظواهر زیبایی ببخشد ، موضوع ای میباشد که بایستی راجع به آن از هوش و ذکاوتتان منفعت ببرید.

سه طریق اساسی وجود داراست که به شما در تعیین شایسته ترین مخلوط رنگ یاری می نماید :

 

 

 

نحوه اولیه : طرز triadic یا این که سه گانه مثلثی

اسم این نحوه ، این شیوه را کاملا شرح می‌دهد ، در یک چرخه رنگ 12 قسمتی ، می‌توانید سه رنگی که در مسافت 120 مرتبه ای نسبت به هم قرار دارا‌هستند را برای متن ، دور نما و لینک و پیوند ها به کارگیری فرمایید.