سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات گوگل چیست ؟

 

تبلیغات گوگل چه است ؟

تبلیغات گوگل چه می‌باشد ؟ با تلاوت این نوشته‌ی‌علمی متوجه خوا‌هیم شد طراحی سایت در مشهد که چرا یکی شایسته ترین طرز های تبلیغ اینترنتی تبلیغ در گوگل یا این که به عبارتی “Google Adwords” است.هر ثانیه، 2?3 میلیون کاوش در گوگل انجام می‌گردد، و اکثر صفحه ها نتیجه ها کاوش دربرگیرنده تبلیغات Google می‌شود.

تبلیغات به وسیله Google میتواند یک طرز بسیار مفید برای ساخت‌و‌ساز ترافیک مربوط و دارای شرایط به تارنما شما باشد، دقیقا وقتی که, اشخاص در جستجوی گونه های تولیدات یا این که خدماتی می‌باشند که کسب و فعالیت شما‌را ارائه می‌دهد.درین نوشته‌ی‌علمی، شما خواهید آموخت که تبلیغات گوگل چه میباشد ؟، چه طور تبلیغات گوگل انجام میگردد ، و چرا شما می بایست تبلیغات Google را انجام دهید.

 

درصورتی که بخواهیم جواب جامع و جامعی به‌این پرسش بدهیم که تبلیغات گوگل چه می باشد ؟

گوگل تبلیغاتی را که در حاصل کاوش در google.com ظواهر می گردد با به کار گیری از Google AdWords یا این که تبلیغات که در سایت های دیگر از روش کانال های نمایشی و اپلیکیشن AdSense Google ظواهر میشود، ارائه می‌دهد.

 

تبلیغات Google یک استراتژی بازاریابی عالی برای صاحبان کسب و شغل های کوچک میباشد. شما می‌توانید یک اطلاع رسانی برای کسب و فعالیت خویش را به کسانی بخش اعظمی که در جستجوی سرویس ها کسب و عمل شما در آن لحظه و در حوزه‌ شما می‌باشند را نشان می‌دهد. این نوع نشانه گیری بیشتر  برای صاحبان کسب و فعالیت کوچک میباشد که میخواهند در Google تبلیغ نمایند.

 

تبلیغات در گوگل در دو قسمت  نشان داده می شود:

1-یکی از فراتر از پیوند هایی که به انگیزه بهینه سازی نیکی که دارا هستند در فیض کاوش اکران داده میگردند

 

2-یک کدام از در بخش زیر برگه نتیجه ها کاوش

 

وی حاصل تبلیغات را با برچسب”Ad” سبز مشخص و معلوم  می نماید تا از وب سایت هایی که سوای تبلیغات در کاوش اکران داده میگردند متمایز گردد.

 

 

 

وقتی که مدیران شرکت های و شرکتهای در‌پی موثرترین و نادر هزینه ترین رویه برای معرفی وب سایت خویش می‌باشند به شرگت ها و کسانی مراجعه می نمایند که در قضیه تبلیغات  ماهر باشند . اشخاص ماهر برای تبلیغ در گوگل را توصیه می کنند چرا‌که قادر است مشتریان را به طور هدفدار به وب سایت آن ها روانه نماید و منجر ساخت و ساز درآمد چندین برابر خواهد شد.بیشتر مدیران کسب و عمل از تبلیغات در گوگل چیزی نمی دانند .

 

او‌لین سوالی که مطرح می نمایند این میباشد که تبلیغات گوگل چه می‌باشد ؟

برای شناخت بیشتر با تبلیغات در گوگل یک نمونه بیان می‌کنیم: فرض نمائید فعالیت شما درباره با فروش گوشی باشد و بیشترین واژه و کلمه کلیدی که درباره با فعالیت شما کاوش میگردد “فروش گوشی” است.

هنگامی که شما برای این کلمه و واژه کلیدی در تارنما موتور کاوش گر گوگل تبلیغ قرار میدهید ، وب سایت شما تحت عنوان یکی‌از برگزیدگان تارنما هایی که فروش تلفن همراه انجام می‌دهند در کاغذ نخستین گوگل به اکران در خواهد آمد. برتری تبلیغ در گوگل نسبت به مابقی تبلیغات اینترنتی این میباشد که مخاطبانی که از این نحوه با وبسایت شما آشنا می گردند به طور کامل حقیقی وواقعی بوده و قصد خرید تلفن همراه را دارا هستند.

 

شاید بپرسید گوگلadwords چه‌گونه فعالیت می نماید؟

 

 

 

گوگل AdWords در نزدیکی لغات کلیدی متمرکز می گردد تبلیغ کنندگان یک لیست از لغت ها کلیدی را گزینش می نمایند که غرض آنان مربوط به پیشنهادات تجاری شما میباشد کلماتی که اشخاص در کاوش برای جنس خویش بیشترین به کار گیری را دارا‌هستند.

آن گاه آن‌ها را مبنی بر این عبارات کلیدی توصیه می‌دهند، که یک استفاده کننده چقدر مایلند برای تبلیغات گوگل هزینه نمایند تا بر روی اطلاع رسانی  آنها کلیک شوند. این سفارش، هم پا با امتیاز کیفیت رقم خورده بوسیله گوگل مبتنی بر کیفیت تبلیغ پیشنهادی شما، گزینش می نماید که تبلیغات Google در اکران (برگه حاصل موتور کاوش)SERP داده خواهد شد.

ر