سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکل زدایی (دیباگ) هرچه بیشتر و دقیق تر از صفحات وب سایت

 

به هر قیمتی اعتنا مخاطب را جلب فرمایید!

 

 

 

 

 

 

برای اینکه اعتنا یوزرها تارنما را جلب کنیم منش های بسیار متعددی وجود دارااست؛  طراحی سایت در مشهد ولی مهم‌ترین آنان القای شفافیت، حس راحتی و اطمینان به یوزرها میباشد.

 

تلاش نمائید با یوزرها خویش صریح و روشن (راست و حسینی) باشید. همینطور سعی در این داشته باشید تا مخاطب با وبسایت شما شم راحتی و به اصطلاح -محاوره ای- بکند تا اطمینانش هم به‌این وسیله جلب خواهد شد؛ البته پرسش این میباشد که چطور؟

 

یک کدام از شایسته ترین و کاربردی ترین شیوه ها برای القای حس محاوره ای به کاربرانمان این میباشد که از فرم های تماس و دیالوگی در تارنما خویش سود ببریم؛ از جمله در حالتی که استفاده کننده در فرم تماسی دکمه ی تثبیت (Submit) را کلیک می نماید البته قاب شماره تلفن در فرم خالی میباشد ، برای نشان دادن غلط به وی، متنی را به‌این شکل اکران دهیم که در آن خواهش میکنیم که وی قاب شماره تلفن را نیز مالامال نماید.

 

 

 

5- دادن حس اعمال نفوذ بی واسطه به استفاده کننده (Direct Manipulation)

 

 

 

 

 

 

یک کدام از مهم ترین نکاتی که میتواند در صدق ساخت سایت اثر گذار باشد؛ این میباشد که یوزرها شم نمایند در وب سایت امکاناتی در اختیارشان است که بر آن‌ها اشراف بی نقص دارا هستند و می‌توانند آنان‌را زیر در دست گرفتن بگیرند.

 

فرض نمائید شما دارید ساخت وب سایت فروشگاهی در مشهد را انجام می دهید که بی شمار کالا در آن وجود داراست؛ حالا در صورتی برای محصول ها خویش بخشی را ارائه دهید که یوزرها بتوانند تولیدات را غربال نمایند و یا این که در Price Range Slider محدوده ی بها محصول ها را مشخص و معلوم نمایند؛ این حس اعمال نفوذ بی واسطه را به نوعی دارید به یوزرها القا میکنید.

 

با زیر در دست گرفتن قرار دادن تارنما به یوزرها، یوزرها را ذیل در اختیار گرفتن خویش در آورید.

 

 

 

6- ایراد زدایی (دیباگ) هرچه بیشتر و دقیقتر از صفحه ها وبسایت

 

 

 

 

 

 

اینکه صفحه ها و اکشن های وب سایت ما به صدق پیاده سازی شوند، مسئله بسیار مهمی میباشد که می بایست به آن اعتنا ویژه ای داشت. ما همواره بایستی تارنما خویش را طوری آنالیز کنیم که مبادا باگ یا این که اختلال خاصی را داشته باشد؛ چون همان طور که می‌دانید این مسئله بر تجربه ی کاربری (UX) هم بسیار اثرگذار میباشد و در‌حالتی که مخاطب ما تجربه نیکی از کوشش تارنما ما نداشته باشد؛ ممکن میباشد کمتر به وبسایت ما بازگشت نماید و یا این که حتی دیگر هیچگاه به وبسایت ما رمز نزند.

 

براین اساس کارایی نمائید موردها متفاوت در وبسایت را طوری دیباگ نمائید تا علاوه بر نداشتن غلط، اتفاقات مربوط به قسمت خویش رقم بخورند؛ برای مثال شما از کلیک بر روی دکمه ی “ادامه مقاله” نوشته ی علمی، انتظار دارید تا ادامه مقاله نوشته‌ی‌علمی را ملاحظه کنید؛ خیر اینکه بعداز کلیک بر روی آن، پوشه PDF نوشته ی علمی دانلود گردد!

 

 

 

فیض گیری

علم ساخت سایت، در برگیرنده ی علم ها اکثری اعم از روانشناسی، جامعه شناسی، زبانشناسی، علم ها کامپیوتر و خیلی از علم ها دیگر میباشد براین اساس یک طراح تارنما بایستی تماما بر این علم ها تا جایی که مایحتاج طراحی وب میباشد مسلط باشد و اصول دارای ربط به آنان را به شایسته ترین نحو پیاده سازی نماید.

 

کمپانی گسترش گران آریاز شرکتی IT محور و بر شالوده مهندسی کامپیوتر میباشد که پروژه های بخش اعظمی را در حوزه ساخت سایت در مشهد و همینطور شهر های دیگر مرزو بوم عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و حتی مرزوبوم های دیگر با پیروزی، به انجام رسانده میباشد.

 

شما میتوانید مثال امور و پروژه های مارا در ورقه اساسی تارنما آریاز مشاهده بفرمایید؛ امید‌وار‌یم این نوشته‌ی علمی برای شما موءثر واقع خواهد شد و تشکر از اینکه مطالعه فرمودید.