سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی وب سایت حرفه ای

 

یک تارنما رشته‌ای دارنده خصوصیت‌های زیادی میباشد. بعضا از این خصوصیت‌ها جزء شروط ما یحتاج، طراحی سایت در مشهد  و برخی جزء شروط کافی می‌باشند. اجرای هرمورد از این خصوصیت‌ها، منجر هر چه‌بهتر شدن وب سایت شما می‌گردد. ما در‌این نوشته‌ی علمی شما‌را با تنی چند از این نکات آشنا خوا‌هیم کرد:

 

خصوصیت تارنما ماهر چه چیزی است؟

1- گزینش و خرید دامنه متناسب با کسب فعالیت شما:

اولی نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا ویژه‌ای داشت، تعیین اسم دامنه مطلوب و همنام کسب‌وکار شما میباشد. و در به عبارتی اولِ فعالیت می‌بایست ظریف شکل گیرد؛ زیرا گوگل فرآیند سئو را بر پایه ی دامنه شما انجام خواهد بخشید و در شکل عوض شدن دامنه، درجه شما در گوگل به‌شدت تنزل خواهد یافت.

 

دوم اینکه کوشش فرمائید رئیس دامنه و هاست اینترنت‌تارنما خویش را بانام آدرس اینترنتی خویش انجام دهید تا در آینده به خطاها حقوقی برنخورید.

ترجیحاً دامنه خویش را 5 ساله تثبیت فرمایید تا درصورتی‌که تاریخ انقضاء آن فرارسید به انگیزه آلزامیر شما از دسترس بیرون نشود. اما تمدید طولانی دامنه سبب ساز بهتر چشم شدن دامنه شما در موتور جستجوی گوگل کلیه می شود.

 

برای مثال برای ساخت وب سایت رستوران بهتر میباشد نامی گزینش نمایید که به شغل رستوران بیاید یا این که از اسم رستوران خویش امداد بگیرید.

 

2- برای پباده سازی قالب تارنما خویش اعتنا فرمایید:

قالب وب سایت، او‌لین چیزی میباشد که در ساخت سایت بایستی تعیین گردد و درواقع ردیف و چهارچوب دیداری تارنما شماست. در ساخت سایت این نکات را در حیث داشته باشید:

از تعیین رنگ‌های جیغ به‌شدت بپرهیزید و رنگ‌های استعمال‌گردیده در اینترنت‌وبسایت خویش را مربوط به شعار و کارتان گزینش فرمایید. هیچ گاه از معانی رنگ‌ها غافل نشوید.

در لحاظ داشته باشید برای طراحی وب، بیشتراز 2 تا 4 طیف رنگ، به کار گیری نکنید.

وجود فضاهای خالی در برگه را مدنظر داشته باشید. این عمل از خستگی دیده تماشاچی خودداری می‌نماید. ضمن اینکه محتوای شما به‌راحتی از نصیب‌های گرافیکی و خالی وبسایت، متمایز میشود.

کارایی نمایید با تعیین‌های مطلوب در طراحی سایت فروشگاهی، روحیه نشاط را در زمان خرید به یوزرها خویش بدهید.

 

3- قرارداد داده ها تماس در همگی صفحه های:

شماره تلفن، آدرس وب سایت، Email، و بقیه داده ها تماس با کمپانی را در همگی صفحه های قرار دهید تا درصورتی‌که استفاده کننده نیاز به برقراری تماس با شما پیدا کرد، این داده ها در دسترس وی باشد. ضمن این‌که قابلیت داراست عده ای بعضا از صفحه های را ذخیره، چاپ یا این که اسکن نمایند، وگرنه دیگر بدین داده ها دسترسی نخواهند داشت.

 

4- شیت‌آرایی جالب از مهم‌ترین خصوصیت سایت ماهر

چینش مطلوب در ورقه، تیترهای جالب، به کار گیری از فونت و سایز و رنگ مطلوب برای عنوان و متن ،تقسیم کردن مقاله ها طولانی به بخش‌های کوچک‌خیس با تیترهای مطلوب، معلوم کردن تیترهای اصلی با فونت عظیم و سایز خاص و رنگ مختلف، سبب ساز جذب کاربر بیشتر برای وبسایت میگردد.

 

5- از پباده سازی نصیب در رابطه ما و تماس با ما غافل نشوید:

کاغذ در رابطه ما جایی میباشد که به معرفی کسب‌وکار خویش و رئیس وب سایت میپردازید. درین برگه به سوا لاتی هم زیرا:

شما که می‌باشید؟

چه خدماتی ارائه می‌دهید؟

وجه تمایز شما با رقبایتان چه میباشد؟

دارنده چه نقاط قوتی میباشید؟

و سوا لاتی ازاین‌دست جواب می‌دهید. این فعالیت منجر جلب اعتماد مخاطبان به شما می شود.

در برگه تماس با ما کلیه، نشانی، شماره تماس، شماره پیامک و نشانی اینترنتی کمپانی را قرار دهید. در کنار این داده ها، یک فرم تماس جهت سهولت در تماس با کمپانی قرار دهید. در ساخت سایت شرکتی می بایست بدین نکات دقت ویژه ای داشته باشید.

 

6- دسترسی سهل و آسان:

یک کدام از مهم ترین نکات برای ساخت سایت فن‌ای، داشتن یک منوی آراسته در اینترنت‌وبسایت و لینک و پیوند صفحه های به شیت اساسی میباشد، تا استفاده کننده بتواند از هر بخش از وبسایت به شیت مهم یا این که بقیه صفحه ها دسترسی پیدا نماید.

 

7- دسته‌بندی‌های بی آلایش از مهم‌ترین خصوصیت های خصوصیت تارنما ماهر

یوزرها مغازه‌های اینترنتی و اینترنت‌وبسایت‌ها بعداز مشاهده برگه اولیه به سراغ منو توشه اینترنت‌وب سایت خواهند رفت. دکوراسیون درست این قسمت به استفاده کننده امداد می‌نماید تا بتواند سریع‌خیس به بخش موردنظر دست پیدا نماید.

برای دسته‌بندی‌های دکان خویش از مخلوط load more (داده ها بیشتر) و lazy load استعمال نمایید.

برای کاوش از دکمه load more یار با تنی چند از حاصل دارای ربط استعمال فرمائید.

نکته: در ورژن گوشی اینترنت‌وب سایت تمامی از load more به کار گیری نمایید البته به‌طور پیش‌فرض تعداد کمتری از تولید ها بارگذاری یا این که لود شوند.

 

8- پشتیبانی از یکسری گویش زنده عالم:

کوشش نمایید مطالب وبسایت شما به زبانی غیر از گویش فارسی (انگلیسی) هم نشان داده گردد. دراین‌صورت، کاربرانی که به‌طور اتفاقی از سایر نقاط جهان، با وب سایت شما روبرو گردیده‌اند، از مطالب وبسایت شما به کار گیری خواهند کرد و کاربر و مشتری بالفعل شما خواهند شد.

 

9- به وبسایت خویش تشخص بدهیم:

برای وبسایت خویش از یک مدل استعمال نمائید که با محتوا و شخصیت وب سایت شما هم خوانی داشته باشد. دقت داشته باشید که‌این مدل، نشان‌دهنده شخصیت شما هم خواهد بود.

 

10- طرز نگارشی مطلوب مخاطبان خویش را در حیث بگیرید:

مطالب تارنما را طوری بنویسید که به استفاده کننده این شم را القا فرمائید که‌این مقاله برای وی نوشته‌شده‌است. برای این خواسته میتوانید از لحن محاوره‌ای هم به کارگیری نمائید. این نکته را مدنظر داشته باشید که از تایپ کردن مطالب کوتاه و مختصر بپرهیزید و مطالب را به‌اندازه کافی توضیح دهید.فراموش نکنید زیاده‌گویی هم سبب ساز خسته شدن کاربر میشود. ساخت و ساز محتوا مطلوب اهمیت اکثری دارااست.