سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت های طراحی سایت با وردپرس

 

وردپرس یک سیتم مدیر محتوا (cms) برای پباده سازی و فعال‌سازی وبسایت‌ها و دکان‌های اینترنتی میباشد که طراحی سایت در مشهد   با گویش اپ نویسی php کدنویسی و بوسیله  mysql پشتیبانی میگردد. این سیتم رئیس محتوا مجانی و متن گشوده میباشد که در سال 2003 ساخت و ساز گردیده و با‌گاز پیشرفت نموده است و از رقیبان خویش پیشی گرفته میباشد. به گونه ای‌که فعلا بالای 76 میلیون تارنما و بلاگ در دنیا با وردپرس پباده سازی و راه‌اندازی گردیده‌اند.

 

شاید برایتان پرسش اتفاق افتاده باشد که چه چیزی سبب ساز محبوبیت وردپرس دربین سیستم‌های مدیر محتوا شده‌است. ما در‌این نوشته‌علمی به چک مزیت‌های طراحی وب با وردپرس می پردازیم.

 

 

 

چرا ساخت سایت با وردپرس؟

 

 

 

 

1- پنل کاربری سهل و آسان وردپرس

بعداز گزینش اسم وبسایت و خرید دامنه و هاست شما می توانید وردپرس را روی هاست خویش نصب نمایید و وارد پنل کاربری خویش گردید. می توانید از ابزارها و قالب‌های دلخواهتان استعمال فرمایید، بدین شکل که نخست قالب را تعیین کرده و با ابزار‌های متنوع متن و عکس و ویدیو‌‌های متبوع خویش را روی تارنما قرار دهید. مجموع این تجهیزات برای سهولت شما به لهجه فارسی میباشند و شما فارغ از نیاز به علم تخصصی در این باره به راحتی می توانید وب سایت خویش را در وردپرس تولید فرمایید.

 

 

 

2-  انطباق با استانداردهای سئو

هسته وردپرس به طور باصرفه و استاندارد کدنویسی شده‌است تا به وب سایت شما یاری دهد که در حاصل گوگل منزلت بهتری داشته باشد. اما این مجموع داستان وجود ندارد؛ موردها زیاد دیگری هم درین مورد دخیل میباشند. برای مثال برای محتوایی که میخواهید منتشر نمائید بایستی اعتنا نمائید محتوا خیلی به سئو و مقام وبسایت شما در کاوش گوگل یاری دهد. در این زمینه می توانید از مشورت بدون پول مجموعه ما به کارگیری نمایید و شیت اولیه گوگل باشید.

 

 

 

 

 

3-  امنیت بالای وردپرس

وردپرس از امنیت نیکی شامل است. اعتنا نمایید امنیت یک پارامتر نسبی میباشد و هیچوقت صد در صد نخواهد بود. به انگیزه متن گشوده بودن این سیستم رئیس محتوا برنامه نویس ها متعددی در سراسر جهان روی افزایش امنیت این سیستم فعالیت می‌نمایند و آن را به‌روزرسانی می‌نمایند تا طرق نفوذ معدود‌خیس و دشوار‌خیس شوند. همینطور شما میتوانید برای ایمن‌خیس کردن تارنما خویش از پلاگین‌های امنیتی که منتشر گردیده به کار گیری فرمایید. او‌لین گام برای امنیت پنل کاربری سیتم رئیس محتوا، تغییر‌و تحول سر اول آن میباشد چون معمولا هکرها سر‌های نخستین را می دانند.

 

 

 

4- کاهش هزینه

طراحی وب سایت با سیتم رئیس محتوا وردپرس بسیار معدود هزینه میباشد. علاوه بر هزینه معدود برای ساخت‌و‌ساز وبسایت دیگر نیازی وجود ندارد برای اعمال هرگونه تغییر‌و تحول یا این که دستکاری متن به کمپانی طراح وب سایت رجوع‌نمایید و چشم به راه انجام تغییرات باشید. با وردپرس شما می توانید به پنل کاربری خویش وارداتی و تغییرات تازه اعمال نمائید یا این که مطالب تازه منشر فرمائید و وب سایت خویش را به‌روز نگه دارید. همینطور میتوانید یوزرها خویش را رئیس فرمائید و به نظرها آن ها رسیدگی فرمایید و نیاز یوزرها یا این که مشتریان خویش را برطرف فرمائید و به محبوبیت وبسایت خویش بی‌افزایید تا شناخته گردید.

 

 

 

5- پباده سازی اشکال وبسایت با وردپرس

 

هیچ محدودیتی برای ساخت سایت با قالب وردپرس نیست. به عنوان مثال:

 

وبسایت‌های فردی

وب سایت‌های شرکتی

وب سایت‌های آکادمیک و آموزشی

مغازه آنلاین

 

 

خصوصیت‌های متفاوت دیگری هم می باشند که سبب گزینش سیستم مدیر محتوای دوستداشتنی وردپرس شوند البته ما مهم ترین آنها‌را برایتان گزینش کردیم.