سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه تخصصهایی باید در تیم طراحی وبسایت وجود داشته باشد؟

 

با اعتنا به همگی مواقعی که گفته شد، به طبع تا کنون متوجه گردیده‌اید که گروه ساخت وب سایت می بایست  طراحی سایت در مشهد  به چندین تخصص یا این که حوزه تخصصی اشراف داشته باشند. مثلا می‌قدرت به موردها پایین اشاره نمود:

 

اپلیکیشن‌نویسی اینترنت

 

هسته اساسی مجموعه پباده سازی وب سایت را، اپلیکیشن نویس اینترنت تشکیل می دهد. گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی مختلفی وجود دارا‌هستند و هر شرکتی از یک یا این که چندین گویش و سیستم مدیر محتوا به کار گیری می‌نماید. اساسی میباشد که گروه اپلیکیشن نویسی کمپانی، به لهجه و سیستم متبوع تماما مسلط باشند و همگی پایین و بم‌های آن را به خیر بدانند.

 

پباده سازی تجربه کاربری و رابط کاربری

 

هر مجموعه پباده سازی تارنما می بایست کارشناس UI و UX داشته باشد. طراح رابط کاربری مطمئن میشود فعالیت با سایت راحت میباشد، یوزرها همه پروسه را شعور می‌نمایند و به راحتی به کلیه موردها گزینه نیازشان دسترسی دارا هستند. طراح UX یا این که تجربه کاربری، نگاهی جامع‌خیس داراست و راهکارهایی ارائه میدهد که با به کارگیری از آن ها، بازدیدکنندگان می توانند تجربه لذت‌بخشی از حضور در یک سایت داشته باشند.

 

پباده سازی گرافیک

 

ظواهر، رنگ‌ها و پباده سازی گرافیکی یک وبسایت او‌لین چیزی میباشد که نگاه یوزرها به خویش جلب می‌نماید. به همین ادله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است. یک گرافیست رشته‌ای می تواند روی تجربه کاربری و برندسازی نیز تاثیر مثبتی داشته باشد البته پیش از آن بایستی طی جلساتی، ذهنیت و ذوق و سلیقه صاحب کار را بی نقص ادراک نموده باشد.

 

توجه داشته باشید که ممکن میباشد در یک کمپانی برای هر کدام از این تخصص‌ها متخصص جدا‌ای وجود داشته باشد یا این که یک متخصص در چندین حوزه مهارت داشته باشد. در غایت اساسی این میباشد که شخصی که پباده سازی هرکدام از قسمت‌ها را به عهده داراست، مهارت و توان کافی را داشته باشد تا مال پایانی، یک وبسایت قوی گردد.

 

کمپانی طراحی وب سایت وبنا ، با داشتن یک قاب کارشناس و تجربه فراوان، به روزترین وب سایت‌‌ها را طبق استانداردهای جهانی پباده سازی می‌‌نماید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و تعرفه های طراحی وب کلیک فرمائید.

 

فرآیند طراحی وب

برای پباده سازی سایت اصولی، روال مشخصی وجود داراست:

 

در مرحله اولیه، طی یک گرد‌همایی ترجیحا حضوری، صاحب کار کسب‌وکار و نیازهای خویش را به اطلاع کمپانی پباده سازی سایت می رساند و کمپانی با تحقیق و پژوهش در آن مورد به یک روئت کرد جامع از نیازهای صاحب کار دست پیدا می‌نماید.

در مرحله دوم یک نقشه کلی از تارنما پباده سازی می‌گردد. درین نقشه ساختار صفحه های و نوع دکوراسیون منوها مشخص و معلوم گردد.

پس توافق راجع‌به نقشه تارنما، نوبت به توافق در خصوص المان‌های بصری میرسد. رنگ‌ها، طرح‌های گرافیکی و نوع قالب با لحاظ صاحب کار گزینش میگردند.

در مرحله آخرین، اپلیکیشن نویس‌ها، ساختار تایید گردیده را به یک وبسایت تبدیل می‌نمایند.