سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب ورک های پباده سازی و کتابخانه ها

این نرم‌افزار کوچک مرتب که ساخته ‌ی پیتر نوول (Peter Nowell) میباشد به‌طور اتومات و با لمس یک دکمه پوشه ‌های اس ‌ایشان ‌جی (SVG) شما‌را با صرفه می ‌نماید؛ معمولاً اندازه و پیچیدگی آن‌ ها را کاهش می ‌دهد سوای اینکه تغییری در صورت ظاهری آن ها در برگه ‌اکران به وجود آید.

اسکوش (Squoosh)
اسکوش (Squoosh) اپلیکیشنی بدون‌پول وابسته به کمپانی گوگل میباشد طراحی سایت در مشهد که به طراحان اینترنت یاری می ‌نماید تصاویرشان را فارغ از قربانی کردن کیفیت فشرده‌ سازی نمایند.

شما تصاویر خویش را با درگ اند دراپ (Drag and Drop) وارد نرم افزار می ‌فرمائید و با یک لغزنده (Slider) بازی می ‌فرمایید تا معیار فشرده‌ سازی را تغییر‌و تحول دهید؛ بدین شکل می ‌توانید در میان کیفیت و اندازه‌ ی فولدر به تعادل منطقی برسید.

این برنامه به‌شکل آنلاین و آفلاین عمل می ‌نماید و به‌طورکلی یک بازی پیروزی-پیروزی میباشد زیرا طراحان اینترنت در طول خویش صرفه جویی می ‌نمایند و گوگل هم به کانال‌ سریعی دست پیدا می ‌نماید که از زیبایی آن کاسته نشده میباشد.

برنامه کودکان
پرینسیپل (Principle)
پرینسیپل (Principle) برای پباده سازی تعاملی- به ‌ویژه برای نرم‌افزار‌ های گوشی– عالی میباشد. تغییر تحول و جلوه دادن به تعاملات پویانمایی گردیده با به کار گیری از پرینسیپل (Principle) مثل آب میل کردن میباشد.

می‌ توانید به هر «asset» نگاه فرمایید و بفهمید چه گونه به‌ طور جداگانه عمل پویانمایی را انجام می‌دهد؛ حتی می ‌توانید بازه زمانی‌ بندی و سرعت پیش رفت پویانمایی را نیز آنالیز فرمائید. این اپ صرفا روی مک اجرا می ‌گردد.

انیما (Anima)
در‌حالتی که می ‌خواهید از اسکچ (Sketch) برای مثال ‌سازی نخستین توسعه یافته‌خیس استعمال فرمائید، افزونه انیما (Anima) به دردتان می خورد. برای بخش اعظمی از یوزرها اسکچ (Sketch)، این افزونه می ‌تواند قطعه ‌ی گمشده ‌ی رفتار ترنزیشن ‌های فوق ‌العاده و پویانمایی ‌های پیچیده‌ خیس رابط ‌ها باشد.

انیمه دات جی‌اس (Anime.js)
اگرچه پویانمایی صفحه ها اینترنت وقتی بدنام بود البته چنانچه از آن به‌ صحت استعمال شود می ‌تواند ناوبری یک اینترنت ‌وبسایت را آسوده ‌خیس نماید. پویانمایی ‌ها و ترنزیشن ‌های سی ‌اس ‌اس (CSS) بسیار یاری کردند البته تعاملات پیچیده ‌خیس اکثر زمان ها به یک کتابخانه نیاز دارا‌هستند.

در شرایطی‌که می ‌خواهید مؤلفه ‌های پویانمایی گردیده‌ی پیچیده‌ ای را به نرم افزار ‌هایتان اضافه فرمائید انیمه دات ‌جی ‌اس (Anime.js) از آن موتور های پویانمایی میباشد که بد وجود ندارد به آن نگاهی بیندازید.

رابط نرم افزار‌نویسی نرم‌افزار (API) به شما اذن می ‌دهد مؤلفه ‌ها را با به کارگیری از گزینش‌کننده ‌های سی‌ اس ‌اس (CSS)، مؤلفه ‌های سبک شیء گرای مدرک (DOM) یا این که حتی آبجکت ‌های جاوااسکریپت غرض ‌گذاری فرمایید.

31. هایپ پروفشنال (Hype Professional)
هایپ پروفشنال (Hype Professional) اپلیکیشنی میباشد که به شما اذن می ‌دهد از قالب ‌بندی ‌های تعاملی و پویانمایی گردیده خارق ‌العاده اچ‌ تی ‌ام ‌ال 5 (HTML 5) خروجی بگیرید.

مؤلفه ‌ها را با حرکات و برخوردهای طبیعی فارغ از نیاز به قاب کلیدی (keyframe) یا این که کد پویانمایی نمائید. این ویرایشگر که عمل با آن بسیار معمولی میباشد به شما ابزاری ارائه می ‌دهد تا بتوانید به طرح ‌هایتان جان دهید و با رابط ‌های ایستا را خداحافظی فرمایید.

32. سیزی (Sizzy)
سیزی (Sizzy) ابزاری میباشد که به شما اذن می‌ دهد هنگامی اپ ‌های اینترنت پاسخگویتان را می ‌آزمایید بتوانید پیش ‌اکران آن را در یکسری پلتفرم به‌ طور هم ‌بازه مشاهده کنید.

تولیدکننده آن کریستیان ریستووسکی (Kristijan Ristovski) تا قبل از اینً از «react-storybook» به کارگیری می ‌کرد تا بتواند ورژن ‌های متعدد هر جزء را ببیند البته از اینکه ناچار بود با دستگاه‌ های متفاوت فعالیت نماید اذیت می ‌شد.

پس سیزی (Sizzy) را تولید که کل تغییرات را به‌طور هم‌ بازه به اکران درآورد و این خصوصیت سبب ساز می‌ گردد جستن و رفع باگ ‌های قالب ‌بندی‌ها سریع ‌خیس و ریلکس ‌خیس انجام شود.

33. لینک و پیوند اسپیلیت (Linksplit)
مؤثرترین طریق برای بهتر کردن اینترنت ‌سایتتان انجام تست ای‌ بی (A/B testing) میباشد: ترافیک را در بین دو یا این که یکسری ورژن‌ ی متعدد تقسیم فرمایید و مشاهده کنید کدام‌ یک بهتر فعالیت می ‌نماید.

لینک و پیوند کولر (Linksplit) انجام این عمل را بسیار بی آلایش می‌نماید. استعمال از آن برای 10 هزار کلیک نخستین مجانی میباشد و حتی نیازی به تثبیت‌اسم نیز ندارید.

زمانی به وبسایت رفتید، یوآرال ‌های (URL) مقصد را وارد فرمایید تا به شما یک یوآرال (URL) آزمایشی کوتاه داده خواهد شد و بتوانید آن را با مخاطبین خویش به اشتراک بگذارید. در صورتی‌که مایل باشید می ‌توانید ضابطه هم انتخاب فرمائید.

از جملهً در صورتی‌که بخواهید اشخاصی که در انگلستان میباشند و در پلتفرم آی ‌وی‌اس (iOS) از کروم (Chrome) به کار گیری می ‌نمایند نسبت به اشخاصی که در ایالات متحده می باشند به ‌جایی متعدد هدایت شوند می ‌توانید به‌ راحتی این عمل را انجام دهید.

34. وریفایر (Verifier)
نشانی ‌های پست الکرونیکی جعلی تثبیت ‌گردیده در خدمت ‌های ارائه‌دهنده پست الکرونیکی‌ های منقضی شونده (یک‌بارمصرف) به جامعه ‌ی اینترنتی زخم وارد می نماید و این ابزار بی آلایش می ‌تواند نجات ‌نصیب وبسایت شما باشد.

می ‌توانید وریفایر (verifier) را در بخش تثبیت پست الکرونیکی سایتتان قرار دهید تا پست الکرونیکی ‌های وارداتی را در اسرع وقت و با استعمال از فهرستی که مشتمل بر بیش تر از 18 هزار خدمت ارائه ‌دهنده نشانی اینترنتی ‌های منقضی شونده (یک ‌بارمصرف) میباشد تحقیق کند و در شکل نیاز به مخاطب بگوید نشانی آدرس اینترنتی حقیقی برای تثبیت ارائه دهد.

این ابزار دامنه ‌ی نشانی ارائه‌ گردیده را نیز محاسبه می ‌نماید تا ببیند دارای اعتبار میباشد و وجود دارااست یا این که خیر؛ به‌علاوه نحو (سینتکس) را نظارت می ‌نماید تا از صحیح بودن آن اطمینان نتایج نماید.