سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنچه که قبل از یادگیری HTML لازم است بدانید

 

برای انبارکردن فایلی که با Notepadنوشته اید کافی میباشد از منوی Fileگزینه Save Asرا تعیین کرده طراحی سایت در مشهد   و مسیری را برای ذخیره فولدر گزینش فرمایید طراحی سایت در مشهد و در قاب File Nameدر ذیل پنجره Save Asنام پوشه را با پسوند htmlبنویسید. در انتها هم دکمه Saveرا کلیک فرمائید

آنچه که پیش از یادگیری HTMLلازم میباشد بدانید:

برای آغاز فعالیت با HTMLشما به چیزهایی نیاز دارید که در لیست پایین آمده میباشد:

شما به یک ویرایشگر متن نیاز دارید. در ویندوز شما می‌توانید از نرم افزار Notepadاستفاده فرمایید. از هر اپلیکیشن بازنویسی متن دیگری به کارگیری نمائید البته این نکته را در لحاظ داشته باشید که اپلیکیشن WordPadکه در ویندوز وجود دارااست و قابل انعطاف افزارهایی مانند Microsoft Office Wordو امثال آن برای تایپ کردن کدهای HTMLمناسب نیستند زیرا در هنگام احتکار کردن متن این قابل انعطاف افزارها کدهایی را به آن اضافه می نمایند.

اپلیکیشن Notepadرا می‌توانید از روش منوی شروع در بخش Accessoriesپیدا فرمائید یا این که از روش امر Runبا تایپ notepadدر قاب Openو فشردن دکمه Enter.

شما به یک مرورگر اینترنت به تعیین خویش نیاز دارید. می‌توانید از MicrosoftInternet Explorerاستفاده فرمایید که با ویندوز نصب می‌شود یا این که از Opera, MozillaFirefoxو قابل انعطاف افزارهای شبیه که اکثر زمان ها به طور مجانی برای دانلود در وب وجود دارا هستند.

بهتر میباشد صفحاتی را که می نویسید با چندین مرورگر تست فرمایید. چون در HTMLقسمتهایی وجود دارااست که مختص به یک مرورگر خاص میباشد و با بقیه مرورگرها عمل نمی نماید.

شما به جایی برای انبارکردن متن خویش دارید که می‌تواند جایی روی هارد دیسک شما، یک فلاپی دیسک یا این که یک سرور باشد. اما شما برای به کارگیری از HTMLنیاز ندارید قطعاً به وب متصل باشید، شما میتوانید با به کار گیری از یک مرورگر اینترنت در کامپیوتر خویش از HTMLاستفاده فرمائید.

برای انبارکردن فایلی که با Notepadنوشته اید کافی میباشد از منوی Fileگزینه Save Asرا تعیین کرده و مسیری را برای ذخیره فولدر تعیین نمائید و در قاب File Nameدر زیر پنجره Save Asنام پوشه را با پسوند htmlبنویسید. در پایان هم دکمه Saveرا کلیک نمایید.