سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت شاپرک

 

کانال الکترونیکی پرداخت کارت یا این که شاپرک، شرکتی در موضوع کارت های بانکی میباشد که برای ساماندهی سیستم طراحی سایت در مشهد   پرداختی با همیاری خزانه های کشور‌ایران احداث شد. از هدف ها شاپرک می شود به ارتقاء اقتدار و گسترش زیربنای سیستم پرداخت الکترونیک، تدوین استاندارد، قانون ها و ضوابط اشاره نمود.

 

سایت شاپرک دارنده درجه 8 الکسا در کشور ایران و سکو 525 الکسا در عالم میباشد. بیش تر از 96 درصد از بازدیدکنندگان شاپرک از جمهوری اسلامی ایران و مابقی آن‌ها از ایالات متحده و آلمان میباشند.

 

در‌این نوشته‌ی علمی به محاسبه طراحی وب سایت شاپرک پرداخته و خصوصیت های آن را چک خوا هیم کرد.

 

 

 

خصوصیت های ساخت وب سایت شاپرک

یکی خصوصیت های ساخت سایت شاپرک استعمال از فریمورک Bootstrap میباشد. مزیت استعمال از فریمورک bootstrap پشتیبانی از پباده سازی واکنشگرا میباشد که قابلیت و امکان چشم شدن تارنما در گوشی ها و بقیه پلتفرم ها را آماده می نماید.

 

به جهت استعمال معدود از کتابخانه های جاوا اسکریپتی و گرافیکی سرعت بارگزاری وبسایت بالا بوده و همین آیتم از خصوصیت های گزینش کننده در جذب یوزرها به شمار می رود.

 

 

 

بررسی ساخت سایت شاپرک

به کارگیری از فریمورک Bootstrap در ساخت سایت شاپرک بسیار معمولی و ابتدایی  بوده و عملاً از این فریمورک به طور ناپخته در وبسایت مستعمل میباشد. برای فهم این زمینه کافیست به بخش منوی وب سایت و اسلایدر آن نگاهی بیندازید و با درک کردن اندکی Bootstrap درمی یابید در پباده سازی این موردها از Bootstrap نپخته مصرف شده میباشد.

 

 

 

 

 

در بخش ذیل اسلایدر منوی دو‌مین وجود دارااست که از اهمیت متعددی برخوردار بوده وبسیاری از اعمال اصلی و حیاتی به واسطه مورد های آن انجام میگردد، البته به جهت طراحی وب نامناسب و غیر اصولی محل این منو در مکان قابل قبولی قرار داده نشده میباشد و قادر است سبب سرگردان و خسته شدن یوزرها خواهد شد.

 

به کارگیری از تصاویر در طراحی وب شاپرک به شیوه قابل قبولی انجام یافته البته ایراد مهم استعمال نکردن از تگ alt برای تصاویر میباشد.

 

از سایر خصوصیت های مثبت شاپرک می شود به به کار گیری از فونت مطلوب و سایز مطلوب اشاره نمود.

 

 

 

عارضه ها پیروزی ساخت وب سایت شاپرک

یکی‌از مهم ترین عارضه ها پیروزی ساخت وب سایت شاپرک آن میباشد که کابران مقداری به صورت بدون واسطه با وبسایت اساسی شاپرک در تعامل میباشند و به صورت عمده از خدمت های آن به کار گیری می گردد.

 

ساخت وب سایت شاپرک افزون بر آن که به طور تماماً معمولی و نپخته صورت گرفته میباشد، هیچ یک از نکات seo را نیز رعایت نکرده و فقط به ارائه مطالب و داده ها مایحتاج استفاده کننده پرداخته میباشد.